יצירות אחרונות
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (2 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
סיפורים
אבא מעולם לא קנה לי .אבא מעולם לא קנה לי . במלאת עשר שנים לפטירתם של אבי ואימי ז"ל , רציתי להקדיש להם מילים שלצערי מעולם לא אמרתי להם בעודם בחיים . זה אינו שיר בחרוזים . זהו סיפור על חלק מימי ילדותי . בבקשה מכל הקוראים הנאמנים שלי :
איני מתכוון לפגוע חס וחלילה באף אחד מהקוראים הנכבדים .
בבקשה , התיחסו לכתוב , אם ברצונכם להגיב , אבל , אל תנסו לנתח את אישיותי / האופי שלי , מבלי שיהיה לכם הסמכה לעסוק במקצוע .
היכן שכתוב אבי אפשר לקרוא - אימי . אבי מעולם לא קנה לי שוקולד במתנה . אבי מעולם לא קנה לי שלגון מקרח בפיצוציה . אבי מעולם לא קנה לי מכונית צעצוע גם לא בצחוק גם לא בתור שעשוע . כשהייתי ילד / נער לא הערכתי את הורי פליטי שואה / יוצאי הגולה שלא קנו לי מעולם מתנה . שלא ידעו לדבר בעברית רהוטה כמו ההורים של החברים שלי ולא ראיתי את צערם כשלא יכלו לתת לי את משאלותי . היום כאדם בוגר וכשאתם הורי היקרים
כבר לא איתי
אני שואל את עצמי מה אני נתתי לכם ? רק כאב , צער , בכי ודמעות . שעות של דאגה וחרדות בימים שברחתי מהבית לרחובות . רק היום כאב לשני ילדים נהדרים אני מבין מה נתנו לי ההורים חום ואהבה סתם חיבוק של חיבה . ימי הולדת בלי מתנות
אבל עם חלומות
שיום אחד שאגדל
ואהיה לפחות כמותם .
הם נתנו לי את הכול ... את אהבתם וחייהם . כל הזכויות שמורות לדני גילבוע © 6.12.2008 תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |