יצירות אחרונות
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (2 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
סיפורים
אהבתיה ?!אהבתיה ?! את השבועיים האחרונים העברתי בין ביקור בבית החולים לביקור " בבית החיים" . בתחילת השבוע , הייתי עוד " מאושפז " במיון בבית החולים . יצאתי ליום אחד רק כדי לבקר את הורי מנוחתם עדן . חזרתי לבקר חבר שאושפז במחלקה הכירורגית , לאחר שעבר תאונה . ונסעתי שוב "לבית החיים " לבקר את אחי ביום השנה . למחרת , ביקרתי ביום השלושים של דודתי שנפטרה . לא , איני מספר כדי שתרחמו עלי . רק חומר למחשבה על מה שעתיד לקראת . האם זה אומר משהוא עלי ? האם הגיע תורי ? האם חלף הזמן של דורי ? יהודה פוליקר כתב בשירו הנפלא . ( לא זוכר את שם השיר ) " מי הבא בתור ומח בתור הבא ." לפני שבועיים ימים כתבתי כאן באתר שני סיפורים . " האם יש גם אהבות בגיל החמישים – שישים ? " "אבי מעולם לא קנה לי מתנה ." בסיפור הבא הצלחתי גם לענות על השאלה וכן לפתור את המועקה של אי הקשר עם הורי . את הסיפור הבא , אני רוצה להקדיש לחברתי הטובה לפני ששוב יהיה מאוחר . אהבתיה ? ! בסימן שאלה (?) או בסימן קריאה (!) הקדמה : זהו נסיוני הראשון לכתוב פרוזה ( סיפור ) בחריזה ובתחפושת לשיר. אז נא להתייחס בסבלנות ובסלחנות גם עם המשקל אינו נכון ואינו מתאים . העיקר שלמי שמיועד השיר שיקרא , שיבין ואולי גם יפנים . ההתחלה הייתה קשה היא ביקשה : תפסיק לבלבל לי את המוח מי אתה שתגיד לי מה לעשות שמי הוא דני גילבוע את שמי כל אחד באתר יודע ירוק זה הצבע שאותך יהלום אם תרצי או לא , בואי ניפרד בשלום. אהבתיה ? כן , לא . את התשובה אני לא יודע אהבתיה ! אני נשבע היא בחורה קשוחה . בפתח ביתי היא ניצבה עמדה שם כמו ילדה קטנה כולה נרגשת וליבה כמו כלה ביום חתונתה . חיבקתיה מכל הלב ? כן , לא . את התשובה אני לא יודע אני נשבע היא בי מיד התאהבה . הערב ירד , הגיע זמן ללכת למיטה . היא רוצה רק להמשיך בשיחה . היי גברת היי אישה בבקשה , תתני לי ללכת בשקט למיטה . ביקשה : לבוא איתך , אני רוצה. אבל המיטה לשניים מאוד צרה . ובכלל לא באת לכאן כדי לבלות . אהבתיה . כן , לא . את התשובה אני יודע ! אז למה , למה היא הלכה לה ובזרועותיו של אחר בחרה . נכון . עשיתי את כל הטעיות האפשריות ואפילו דחקתי אותה לפינה ועכשיו היא ואני חברים רק בנשמה . כל הזכויות שמורות לדני גילבוע © 22.11.2008
תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |