סיפורים

שכנים, זה הכל!!

לחבר הכי טוב שלי בעשרים שנה האחרונות קוראים יוסי וכשראיתי אותך בפעם הראשונה לפני כארבע שנים הייתי בטוחה שיוסי הגיע לביקור בלי להודיע לי או שאני פשוט הוזה,חם היום.כשהתעשתתי  והבטתי בך טוב יותר הבנתי שזה רק אתה(מי אתה?),זה היה רגע מדהים.יוסי שלי חי בארה"ב כבר שנים רבות ולאחרונה,בעצם כבר כמה שנים, הוא אינו יוכל להגיע לביקור מכיוון שהוא שוהה שם באופן לא חוקי ואם הוא יכנס לארץ שוב הוא עלול לא לחזור יותר, לא יאפשרו לו.לא ראיתי אותו כבר שנים וכנראה שהדמיון לשכן החדש שלי פשוט הממו אותי לרגע.

הדמיון בניכם פשוט מדהים, אני יודעת שלכל אדם יש כפיל איפוא שהוא אך לא תארתי לעצמי עד כמה זה יהיה דומה למקור.אני כל כך מתגעגעת ,הקשר היחיד בנינו כרגע הוא המייל ולשמחתי הסקייפ, כך אנו יכולים לדבר כאוות נפשנו ואף לראות זה את זו,אני מתגעגעת,כבר הזכרתי זאת?

בכל פעם שאני פוגשת אותו, נכון יותר נתקלת בו פה ושם אני לא מצליחה להבין את הדמיון הכמעט זהה,שמתי לב שהוא שם לב לתשומת הלב שאני מקדישה לו והוא מצידו משתף פעולה בכל מה שקשור בזריקת מבטים לעברי בכל פעם שענינו נפגשות..מה??

אני חייבת להודות שאני שמחה שהוא נמצא שם בהישג יד,השכן, יוסי שלי כל כך רחוק ואני זקוקה לו, הוא החבר הכי טוב שלי.לו אני יכולה לספר כל שעובר עלי עד הפרטים הקטנים והכמוסים ביותר שלי,ממש חברה טובה ויותר מזה.רק מלהביט בו אני כן עדיין מתגעגעת אך זה מרגיש כאילו לרגע קטן יוסי שלי קרוב אלי.ביום שישי כשישבתי אצל חברה עם חברה נוספת שמעתי עלייך לראשונה,היית בקשר עם החברה שהצטרפה אלינו.קוראים לך יוסי,אני מתה, אתה בן ארבעים ושבע, גרוש בפעם השנייה ואין לך ילדים,חבל אתה נראה לי כמי שיכול להיות טוב בזה. אתה נראה טוב, אני יכולה להסכים עם הצהרה זו, בהחלט!! ואתה מקסים כך נאמר עלייך.

לרגע קינאתי בה בזו שאתה מחזר אחריה,יוסי,ממש כמו יוסי שלי,מקסים נראה טוב ופנוי.הקשבתי לה כשהיא סיפרה בהתלהבות על הקשר הנרקם בניכם וכל מה שיכולתי לחשוב עליו היה :מי היה מאמין?יוסי!צירוף מקרים מטורף!!

ברגע זה החלטתי שאו.קיי. זה מדהים עד כמה אתה גורם ליוסי שלי להרגיש קרוב אך אתה לא הוא,אמשיך הלאה כפי שעשיתי עד היום,מתגעגעת אך מתמודדת.מענין אם תרצה להיות חבר שלי,יוסי 2,מדוע בכל פעם שאני חולפת על פנייך אתה לא מוריד את ענייך עד שאני יוצאת מטווח ראייתך?בכל פעם נראה לי שיש לך מה לומר לי.

אתה יודע שאני אשה נשואה ואולי זו הסיבה שאינך פונה אלי.

בבוקר שהערת אותי משנתי כדי שאזיז את המכונית חשבתי לעצמי, איך ידעת שזוהי מכוניתו של בעלי ואיך ידעת בדיוק באיזו דירה אני נמצאת?יכול להיות שגם אתה רוצה לדעת עלי קצת יותר, ממש כמוני? המשך יבוא.....

תגובות