יצירות אחרונות
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (4 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
שירים
סבתאאני מתגעגעת לריח שלך ולחום גופך שמעלים בי זיכרונות של ימים טובים יותר שהכל היה כל כך פשוט והלילות היו כל כך שקטים. לא רוצה לזכור את הימים שרק קול הציפורים המציצות לאור השחר העולה היה שובר את השקט הרועם של הלילות הנוראיים. ולו יכולתי לרגע לעצור הכל הייתי חוזרת לרגעים האלה, האחרונים שאת חלומותיי מציפים, ולהרגיש לעוד שנייה מהיא אהבה טהורה שלא תלויה בדבר ורק משרה שקט ושלווה בנפש הקטנה של ילדה, שבין לילה התבגרה. אם רק היית פה איתי עכשיו אם רק הייתי יכולה לחייג את הספרות ולדעת שיהיה מענה הייתי משקיעה כל רגע נתון. אין לי דרך אפילו להביע את הרגש שמציף אותי ברגעי משבר . אני לא רוצה ולא מסוגלת לתאר במילים את האושר שהענקת לי בימים שזכיתי לחיות בחכך ואת החוזק שהענקת לי לאחר מותך.אני מתגעגעת כמו שמעולם לא התגעגעתי אם רק הייתי יכולה להתקשר ולבכות לך לך ולא למשהו אחר את בטוח היית מבינה אותי. הייתי נותנת הכל כדי לשכב שוב לצידך, נותנת את כל חיי כדי לחוש את פעימות ליבך. אם רק היית יודעת כמה הכל פה ישתנה אולי לעוד שנייה אחת אחרונה באמת ואז בנשיקה שוב לעולמים ניפרד.
לילה טוב, וד"ש לכולם. תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |