יצירות אחרונות
האור שבסוד (3 תגובות)
מרים /שירים -24/06/2026 14:14
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (8 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (5 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
שירים
חייתי בבועה .פעם כשהיינו יחד המלאכים היו מזמרים ,
אך היום תווי פניך כה זרים . פעם נחשבת בשבילי לאדם כה קדוש , אך היום אתה נראה לי סתם ילד נדוש . פעם מילותייך נחשבו לי כאוצרות , והיום הן סתם מילים נפוצות . מהמבט שלך , שהייתי נמסה .. נותר לי רק לרצות שנאה . תמימותי אכן השתלטה עליי , ולבסוף פקחתי את עניי . כמה זה נורא להבין שאני היחידה , היחידה שחייתי בבועה . בתוך בועה חונקת , בה נמצאת אהבה מושלמת . כנראה הגיע הזמן לפוצץ את הבועה , לראות עד כמה העולם לא כפי שנראה . לראות עצים נבולים , במקום שהיו פרחים יפהפיים . לראות שנאה במקומות שהייתה אהבה . מהמבט שלך , שהייתי נמסה .. נותר לי רק לרצות שנאה . תמימותי אכן השתלטה עליי , ולבסוף פקחתי את עניי . כמה זה נורא להבין שאני היחידה , היחידה שחייתי בבועה . במקום מסוים אני אומרת תודה , העולם אפל , שחור ורע .. אך אני קיבלת אותך כמתנה . לימדת אותי דבר בשם אהבה , בזכותך הבועה שלי הייתה מקסימה , בגללך הגיעה זמנה והיא התפוצצה . לימדת אותי מהי אהבה , אבל יותר מכל לימדת אותי מהי שנאה .
נותר לי רק לרצות שנאה . תמימותי אכן השתלטה עליי , ולבסוף פקחתי את עניי . כמה זה נורא להבין שאני היחידה , היחידה שחייתי בבועה . תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |