יצירות אחרונות
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (4 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
שירים
עיניי המשתאותלעיניי המשתאות אותו היום יצאנו לדרכנו,
שטנו בסירה אני ואת.
אני אחזתי במשוטים וחתרתי ואת כיוונת את הגה הסירה. "אל עבר האי הירוק" קראת באוזניי ואני, הלחנתי מילים אלו. כך, בשירה קולחת, את ואני, אני ואת – יחד. "הפלגנו רחוק" לפתע את אומרת "אולי רחוק מידי" הוספתי אוחז במצפן הישן, ובידי השניה מליט את קרני השמש, אולי איטיב לראות יבשה. תחושת חולשה מתחילה עוטפת,
כשאני ואת בלב הים
אני מגניב מבט, ומסתכל עליך, האם גם את מרגישה ? "אני עיפה" את מפטירה "תעיר אותי בעוד כשעה" צונחת בפשטות אל בטן הסירה לעיני המשתאות זו שעת בין ערביים והאופק מתחיל להחשיך אני צופה בשמש נופלת נעלמת במים מהר, מהר מידי. באפלה הזאת קשה לחתור הלאה, אני חש איך הכול נעלם בחושך - המים, הסירה, האופק. רק נשימותייך ממשיכות להדהד... המחשבות נאספות בראשי, האם מחר יגיע ? האם יהיה אחר ?
אך נשאר בשקט,
רק שתמשיכי לישון שלווה, לא מודאגת.
בבוקר המחרת אני מתעורר מאוחר וכבר רואה אותך נמרצת – חותכת, קוצצת, ומתקינה סעודה לתפארת משלל דגת הים לעיני המשתאות. אני נושק לך, אנחנו אוכלים, ומיד ממשיכים בשירה במסענו "אל עבר האי הירוק" כך עברו שנים של מסע, אך עוד לא הגענו אל האי הירוק, וממילא הייתה זו רק שמועה שבגללה יצאנו אל המסע הזה, כך שלא ברור בכלל אם ישנו או היה אי שכזה. אני צופה בים הימים הנאספים במסע הזה שלנו, נע על הקו הדק, שבין ברכה, בדידות, שמחה,
הישרדות, ציפייה ותקווה.
ובכותבי מילים אלו ממש, וכשתמונתך לנגד עיניי, אני עדיין מוצא את עצמי נדהם ומשתאה. תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |