הודעות והגיגים

יחסי מין בנצרות באיסלם ביהדות--מנזירים עד שאהידים ועד "פרו ורבו"

בנצרות
לידת אדם היא
יחסי מין 
הם פועל יוצא של חטא קדמון-
בהתייחדות בין אדם לאשה.
 
 
לכן ישו-כבן אלוהים- נחשב לטהור וקדוש
כבר מלידתו.
אמו מרים נותרה בתולה כי התעברה מרוח הקודש.
זו הסיבה שנזיר או נזירה  מתנזרים  מיחסי מין
כדי לכפר בחייהם
 על חטא לידתם - תוצר יחסי מין-
בין הוריהם.
 החטא קדמון..
 
 
 
באיסלם 
בניגוד  לנצרות
רואים ביחסי מין פרס
וגמול .
 
בתביעת המושג--שאהיד=עד.
 
 תואר זה ניתן למוסלמי
כהוקרה
על קיום מלחמת דת
או על מעשה הקרבה למען קיום מצוות מוסלמיות נעלות.
הפרס מבטיח לו
 שגופו יעלה השמימה שלם לא נרקב או מתקרר
והוא יזכה  לקיים יחסי מין עם 72 בתולות הממתינות לו 
בגן עדן לחיות איתו  לנצח.
הן לעולם לא במחזור וסתי
ותמיד זמינות לרשותו.
 
נשים רווקות מוסלמיות שנותרו בתולות כל ימי חייהן-
זוכות לקיים יחסי מין ולחיות לנצח 
באותו גן עדן מוסלמי.
 
ביהדות
 
זמן רב לפני שהיו בעולם דתות שפות ועמים-
היתה מצוות "פרו ורבו"
עוד לפני שהיו חוקים צדק משפט
אהבת אדם לרעו.
 
תוצרי הפריון ולא התענוג והאהבה מהאקט של יחסי המין-הם העיקר.
 
 
אלוהים מופיע ומדבר לפני אבות האומה בהבטחה להפוך את זרעם לצאצאים -למספר- כחול אשר על שפת הים
וככוכבי השמיים.
 
  המעניין הוא -שגבר עקר לא נזכר בתנך בכלל.
והחשוב ביותר היא עקרות האשה.
 
שושלות צאצאי האדם הראשון
 נבנים משמות של גברים יולדים.
ובונים דרך המושג -בן--בתים=משפחות.
 
נשים עקרות חשות חסרות ערך נחותות וכמי שאכזבו את בעליהם.
 
 
מגדיל ישעיהו הנביא את המצב בתארו אשה עקרה כ"עזובה ועצובת רוח."
 
אלוהים- בהתעסקותו בפריון-
פותח וסוגר את רחם האשה.
 
 
 רוב סיפורי התנך שופטים ומוקירים נשים לפי יכולתן להקים צאצאים-.ולא לפי שכיבתן עם גבר.
 
-המיעוט והיוצאות מהכלל -הן נשים כ-דבורה -מרים וחולדה -הנביאות. איזבל-אסתר- עתליה-
המלכות.
יעל אשת חבר הקייני-בנות צלופחד-בת יפתח-אביגיל אשת נבל הכרמלי-ומיכל בת שאול.
 

תגובות