יצירות אחרונות
האור שבסוד (3 תגובות)
מרים /שירים -24/06/2026 14:14
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (8 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (5 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
שירים
ואולי כבר די ?! / אילון ברוךואולי כבר די ?!
מאוחר בלילה,וקר. כמה לילות כבר שיכפלתי ככה. יוצא,נוסע,חוזר. ושוב כוס קפה,ושוב בוהה בתמונה שלך. איך שהיא צועקת אלי,איזה חיוך! חיוך שדוקר אותי חזק בלב. אני מדמם בכי.אל מול התמונה.כל כך חסר אונים. אתה בכלל לא מכיר אותי. מסתובב עם אחד,חמוד. מסכן,הוא לא אשם. הולך איתו יד ביד בשדרה...המקום הקבוע שלנו. שלי ושלך. הוא מנשק אותי,וטוב לי...אני מריח אותו,וטוב לי. אבל העיניים נעוצות בך כל הזמן.הנה אתה! מעבר לכביש. כמה זה סימלי המראה הזה,כמה הוא מכאיב. אתה עומד מולי,אבל הגב שלך , שוב , פונה אליי. אתה נמצא כל כך קרוב אליי,מרחק נגיעה,אבל אתה...לא רואה אותי בכלל. ואולי כבר די !? איך תמיד אתה גורם לי להרגיש ככה? שגם,אם אני,אצעק ואתה תסתובב.... שום דבר לא יקרה,אתה עדיין ! לא תבחין בי . ואולי כבר די ... והלוואי ... הלוואי והיית יכול להשיל מעליך את מעיל הפוזה הכבד לראות ולהבחין בהילה שעוטפת אותי. היא פשוטה וטהורה.היא אני. אם רק היית מסתכל טוב, בוחן וסורק אותי מהחוץ פנימה... היית מבין,היית מסתנוור. אבל..אני לא יודע אם אתה מסוגל לעשות כך. אולי לא כרגע,אולי בעתיד או שאולי אתה בכלל לא מסוגל,או לא רוצה. אולי באמת.....כבר די. אולי באמת כבר די? הרי..שאתה נשכב לישון,כולך עירום, גם אתה פשוט וטהור. אז למה? באמת? למה?
די . כבר . די. תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |