הודעות והגיגים

mein kampfתוצרת הצורר מטהראן

בטהרן קם צורר חדש, שכתב מיין קאמף Mein Kampf מודרני, והעולם וישראל שותקים. היהודים הם אויבי המונותיאיזם ומיצגים את תאוות הבצע והרצח של הנביאים. היהודים הם המקור של כל המלחמות והסכסוכים בעולם

יום שני, כב אדר תש"ע, 21:31, 8 במרץ 2010

אחמדינז'אד חיבר מיין קאמף חדש והעולם וישראל שותקים

אחמדינז'אד חיבר מיין קאמף חדש והעולם וישראל שותקים

המקורות האיראנים של תיקדבקה:אמנת טהרן, אשר הוצגה על ידי נשיא איראן אחמדינז'אד ביום א' 28.2 בטהרן בפני 11 מנהיגי הארגונים הפלסטינים, הוא החיבור האנטישמי החריף ביותר שחובר ב-80 השנה האחרונות מאז הופעתו של אדולף היטלר באירופה. אולם בדיוק עמו שבשנות ה-30 המערב וחלקים גדולים של העם היהודי התעלמו ממנו כך בעולם המערבי היום ובישראל מתעלמים ממנו כאילו לא היה קיים. שום מנהיג ישראלי או יהודי לא הוציא נגד מסמך טהרן אפילו מילה אחת. למעשה הרוב בעולם ובישראל אינם יודעים דבר על קיומו.

אולם בעולם המוסלמי, וגם אצל הפלסטינים בעזה, סוריה ובלבנון, הפך המסמך ללוהט.

כדי לקדם את המסמך הזה ולהפוך אותו למסמך העיקרי נגד ישראל בעולם המוסלמי, ביצע אחמדינז'אד , אקט ששום מנהיג שיעי לפניו לא העז לבצע. ביום חמישי 25.2, הוא הופיע ביחד עם נשיא סוריה בשאר אסד בתפילות במסגד הסוני המרכזי של דמשק לציון יום הולדת הנביא. התפילות הסוניות ביום זה אינן מזכירות את הקדושים המוסלמיים השיעיים, אולם דבר זה לא רק שלא הפריע לנשיא אחמדינז'אד, אלא הוא בהפגנתיות לקח חלק פעיל בתפילות אלה. המטרה: להוכיח כי כלפי הנוצרים והיהודים, השיעים והסונים מהווים חזית אחת, אשר הבסיס הדתי שלהם הוא אחיד, והמצע המדיני המשותף של שני הענפים העיקריים באיסלם, קרי- 'אמנת טהרן' משותף.

המסמך שחובר אישית על ידי אחמדינז'אד פותח במילים, 'היהודים הם אויבי המונותאיזים, הם מחררי כל המלחמות והסכסוכים בעולם'. 'היהודים מייצגים את כל השטניות, תאוות הבצע והרצח של הנביאים. (לפי הדת המוסלמית גם לישו יש מעמד של נביא.) הדרך היחידה לטפל ביהודים ובמדינת ישראל, היא לא לבטל או להתנגד לקיומה, אלא לשלוח אותה, ואת תושביה היהודים לגיהינום'. במילים אחרות, להשמידם.

עד לפרסום האמנה הזו הציע אחמדינז'אד כי מדינות המזרח התיכון תערוכנה משאל עם לגבי עתידם של הישראלים והפלסטינים שיצטרך להביא להקמתה של מדינה משותפת יהודית-ערבית, שבה כולם יכולים לחיות בשוויון וכבוד הדדים. אולם באמנת טהרן הוא קובע, כי היהודים אינם יכולים לחיות יותר בין נהר הירדן ובין הים התיכון. בכל האזור הזה לא צריך להימצא אפילו יהודי אחד, קובעת אמנת טהרן. דבר זה צריך להיקבע במשאל עם שייערך בין כל האומות בעולם, אם אפשר באמצעות האו''ם, ואשר השאלה שתוצג בו היא: האם מדינת ישראל צריכה להתקיים או להפסיק להתקיים? בהצגת האמנה לפני המנהיגים הפלסטינים אמר אחמדינז'אד כי אין לו ספק באיזה החלטה תתמוכנה רוב המדינות בעולם. עם ביצועה של ההחלטה הזו, יבוא הקץ לקיומה של מדינת ישראל. במילים אחרות תושביה היהודים של ישראל, כ-6 מיליון, יגורשו מהמזרח התיכון.

איזה ערך יש לנאומיהם והצהרותיהם של נשיא המדינה שמעון פרס, ראש הממשלה נתניהו, שר הביטחון אהוד ברק, ומפקדי צה''ל כולל הרמטכ''ל רב אלוף גבי אשכנזי הנוסעים אל מחנות ההשמדה הנאציים בפולין ומכריזים שם בהתרגשות 'לא עוד פעם', כאשר הם כולם שותקים ומדינת ישראל איננה מגיבה אפילו במילה אחת על מסמך זה. אפילו אם העולם איננו רוצה לשמוע דברים אלה על ממשלת ישראל היה להפוך כל יום עולמות ולפרסם, בכל פינה בשגרירויות, בקונסוליות, ובכל מערך הארגונים היהודים, את תוכנו של המסמך האיראני החדש הקורא להשמדתם של היהודים ושל מדינת ישראל. ממשלת ישראל צריכה להגיש תרגום מדויק של המסמך הזה לסגן נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן המגיע ביום ב' 8.3 לביקור של 3 ימים בישראל, כתגובה לניסיונות השכנוע שלו שלא לתקוף את איראן, וכי ארצות הברית היא שתדאג לביטחונה של ישראל. אם ארצות הברית אכן דואגת וחרדה לגורלה של מדינת ישראל, כיצד קורה שאחמדינז'אד עדיין בשלטון בטהרן, ואיראן מתקדמת ללא הפרעה במהירות, כפי שאמר ביום א' 7.3 הגנרל דיוויד פטראוס, בכל החלקים של התוכנית הגרעינית הצבאית שלה?

דבריו של שר הביטחון אהוד ברק, מיום ב' 8.3 בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת כי איראן איננה מהווה, כעת, סכנה קיומית לישראל, היא סימן נוסף כי ממשלת נתניהו מתאימה את הקו שלה מול איראן לקו האמריקני והפייסני כלפי איראן, המחפש כל הזמן כיצד לקיים מגעים engagement עם טהרן. אין פלא כאשר נוקטים בקו כזה, שאין מירושלים שום תגובה על מסמך טהרן.

תגובות