יצירות אחרונות
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (4 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
שירים
לא שווה את דמעותייךשום דבר לא שווה את דמעותייך, גם לא קטע מרגש בסרט עצוב או שמח, גם לא הרגע העצוב בעולם שמישהו יקר מת, עוזב או נעלם עינייך הגדולות אדומות, בוכות, אני לא יודע מה לעשות, לנחם כך בשקט או לתת לך לבכות, לא רוצה לראות שוב עצב בעינייך, שום דבר לא שווה את דמעותייך. אני מוחה את דמעתך בפעם האחרונה, לא רוצה שוב לחזות בכזאת תמונה, את מתקשרת אליי ככה בוכה, או יושבת לידי ומזילה עוד דמעה, עינייך הגדולות אדומות, בוכות, אני לא יודע מה לעשות, לנחם כך בשקט או לתת לך לבכות, לא רוצה לראות שוב עצב בעינייך, שום דבר לא שווה את דמעותייך. לא בנים, חברים, אנשים, סיפורים, סרטים או שירים, שווים את אותם הרגעים הקטנים שפנייך מאדימים, הופכים רטובים, ספוגים בדמעות ללא סיבות.. ודווקא ברגעים הכי קשים, הדמעות כבר בעיניים ואנחנו לא נושים, רק רוצים לבכות כמו ילדים, דווקא אז אומרים לנו להיות חזקים, להיזכר באותם הרגעים היפים שהיו ואינם ולעולם לא חוזרים. עינייך הגדולות אדומות, בוכות, אני לא יודע מה לעשות, לנחם כך בשקט או לתת לך לבכות, לא יכול לראות שוב עצב בעינייך, שום דבר לא שווה את דמעותייך. תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |