סיפורים

היא ואני

היא אוהבת את אותן תוכניות טלוויזיה נחמדות כמוני, או בעצם, כמו כל ילדה אחרת בגילי. האנטומיה של גריי, ועקרות בית נואשות,ועוד כל מיני שטויות. החתיכים האהובים עליה הם צ'אד מייקל מארי  וג'סטין טימברלייק , כמוני, או בעצם, כמו כל ילדה אחרת בגילי. יש לה עוד חתיך אהוב, גם אני אוהבת אותו.

היא אפילו מעיזה לכתוב שהיא שומעת את מיילי סיירוס. הזמרת שקהל היעד שלה הוא בעיקר ילדות בנות עשר, ובכל זאת...מיילי בערך בגילינו, ככה שהתכנים שלה יכולים לפעמים להתאים. כשאני שומעת את מיילי סיירוס, אני חושבת על חבר שלה, על החתיך האהוב שלה, שלפני משהו כמו 255 שנים היה שלי. טוב, אולי בעצם,ארבע שנים...עכשיו זה נשמע יחסית מעט, לא?
מעניין אם גם היא מסיקה מסקנות לגבי מערכות יחסים ואהבה, כשהיא צופה בתוכניות שבהן גם אני צופה. ובעצם, בשביל מה לה להסיק ולמדוד את עצמה? לה היה את האומץ להשיג ולשמור את הבן אדם שמול גופו אני נשרפת,לה יש מערכת יחסים מצויינת. היא יכולה להתבונן בתוכניות טלוויזיה בנינוחות, בסך הכל בידור נחמד.

קוראים לה מעיין, ולי קוראים ירדן. אני אוהבת את חבר שלה, והיא גם אוהבת את חבר שלה.היא מרעיפה עליו ביטויי אהבה במשך.. משהו כמו שישה חודשים. ואני שותקת ונאכלת מבפנים. היא מזל דלי וגם אני. הם הפכו לחברים כמה ימים לאחר יום ההולדת שלי, וממש בסמוך ליום ההולדת שלה. מתנה נהדת  ליום ההולדת, אהבה.

 אנחנו בערך באותו גובה, אני חושבת שאני קצת יותר גבוהה ממנה.

 אני הסתכלתי אל תוך הנשמה של החבר שלה, כשהוא עוד היה באותו גובה כמו שלי.היום הוא עוקף אותנו לפחות בעשרה סנטימטרים, אבל הנשמה שלו נשארה באותה גודל וצורה,נצמדת לשלי ומסרבת לעזוב.

פעם פגשתי אותה כשנסעתי באוטובוס לבית הספר שלי. היא בדיוק חזרה מבית הספר שלה. דיברנו שיחת חולין לכמה דקות, ואני חשבתי שביקום אחר אולי היינו יכולות להיות חברות. פעם פגשתי אותה כשנסעתי אל תוך הפינה הכי כואבת בלב שלי. היא בדיוק הייתה מאושרת.

לה יש שיער בלונדיני ולי יש שיער חום-שתני. לחבר שלה יש צבעי עיניים ושיער דומים לשלי. העיניים שלו בצבע תכלת, ושלי בצבע ירוק-אפור מעומעם. לה יש פנים עגולים ולי יש פנים יותר רזים. לה יש ציצים גדולים, ולי יש ציצים בינוניים, אבל זה בטח בגלל שהיא לוקחת גלולות. כי היא מכניסה אל תוך הגוף שלה את הגוף של האהוב שלי. הלשון שלו שיחקה בתך הפה שלה משהו כמו אלף פעמים, ובשלי,רק פעם אחת... כשעוד נגעלתי מכל הסיפור של רוק ודברים אחרים. אני הדפתי אותו ממני, היא משאירה אותו בפנים. הוא בטח טייל לה בכל מקום אפשרי בגוף, ולחץ על נקודות פיזיות רגישות שלאחרים אסור להכיר. ולי הוא טייל בתוך המקומות הכי נסתרים בנפש, למעלה ולמטה, מסביב... ויותר מידי עמוק בפנים. ולחץ על נקודות מופשטות רגישות שלאחרים אסור להכיר. הוא שמע אותה גונחת מכאב והנאה, ואת הכאב וההנאה שלי, הוא לעולם לא באמת שמע.

היא אוהבת את אותן תוכניות טלוויזיה נחמדות כמוני, או בעצם, כמו כל ילדה אחרת בגילי. אני אוהבת את חבר שלה,לא סיפור גדול, זה בסדר, זו בסך הכל אני.

תגובות