סיפורים

סיפורי החמודים שלי

שדון קטן מתחת לארון התכרבל בשמיכתו. כלומר שמיכתי שהשאלתי לו, אך הוא לקח עליה בעלות.

כך תמיד אמרתי לעצמי בילדותי- לילה אחר לילה בדקתי ששמיכתו/י שם ותמיד הייתי בטוחה שהיא לא נשארה בצורה בה הייתה יום קודם לכן. אך היום בגרתי, והשמיכה נמצאת שם רק ליתר ביטחון ואיני בודקת אותה אף פעם. כמעט.

בכל אופן, עיטוש אחר עיטוש הייתי במיטתי, לבד. אין איש להתיז עליו קצת מן הנוזל הסמיך שיוצא מתוכי ואין איש להיזהר שלא להתיז עליו- תלוי כמה הוא מקסים ואם יש לו פוטנציאל.

אני אמנם לא ורד, אך גם לא קקטוס, ובהחלט יש לי קוצים. כל גבר ניתן ללכוד ברשת עם טקטיקה נכונה. זה כמובן שקר, כי זה הרבה פעמים עניין של מזל. עדיין מוזר לי לעיתים כשמעבירים עלי מבטים או זורקים הערות ברחוב. כאילו אני עדיין בת 13 והכל בגדר הטרדה מינית. הייתי אחת הבנות הכי מפותחות בכיתה אך לעולם לא הייתי נותנת לחמודים שלי להציץ מן החולצה. כיום אני כן נותנת להם, אבל רק כאשר אני בוחרת לעשות זאת ולעולם לא יתר על המידה. כלומר, רק לפעמים. לפעמים פשוט בא לי שיסתכלו לשם במקום על הפנים. יש את הימים הללו, שבהם אני מרגישה מכוערת במיוחד, והחמודים הם המפלט שלי.

שמתי לק סגול פשוט כי קיבלתי אחד כזה. האחרון שביקר אצלי ואצל החמודים לא התלהב ממנו יותר מדי, אך כן התלהב מן החמודים ולכן בכל זאת המשכנו במעשינו. מאז הוא הלך ואני עם הנוזל הסמיך מהאף והלק כבר בשלב מתקדם של התקלפות.

אני תמיד מקפידה לשבת עם רגליים משולבות. מן באג שמזכיר לי שאני אישה. בכל מקום, אפילו בשירותים, עם העיתון שתקוע  בין הצנרת לקיר, אבל זה כבר באמת מטריד.

אני חייבת אותם, את הגברים שיטפחו על הירכיים המשולבות או הפסוקות שלי. וסתם כיף לי להשתעשע.

פעם אחת הגיע בחור קצת קופיף, אך באמת נראה כמו אחד עם נשמה. התחיל איתי במועדון ובין ההתעלסויות הספקנו לדבר המון. באמת שמלבד הרצון לגמור את הערב עם מישהו, חשבתי שצופה לנו עתיד יפה עם 3 ילדים. בגעתי אליו לדירת 2 חדרים בצפון הוד השרון, אבל ידעתי שאחרי הנישואין נגור בעירי- גבעתיים. שתינו רק עוד קצת "קולה לגדולים" כפי שאני נוהגת לכנות את הבקבוקים שגורמים לי לשמוח והתקדמנו לחדר שבו עושים עוד דברים מלבד לישון. היה הנפלא, מקסים, מדהים, קסום, כל תואר בשפה העברית שהוא מילה נרדפת ל"מושלם" תתאים. בבוקר, לאחר קצת מדי שינה, הוא העיר אותי בנשיקה על הלחי. התלבשתי, הוא נותר בבוקסר שלו מהכניסה לחדר קרא לי לבוא. התכוננתי לכוס קפה אך הוא המשיך ללדת ופתח לי את דלת הכניסה בנימוס ובג'נטלמניות שכמעט גרמה לאקט "העפת בחורה בלי דיבור ובלי ארוחה" להיראות קסופ ורומנטי.

כאשר אבק הקסם הבריטי התפוגג ניסיתי לזעוף עליו, אך חשבתי שאולי זו דרכו לשחק אותה קשה להשגה. זאת חשבתי עד שהבנתי שבשום נקודה לא דיברנו על מספרים. זה לא שאני חובבת גדולה של מתמטיקה, אך המשמעות הייתה שלעולם איש מאיתנו לא יוכל להתקשר לאחר לפגישת המשך, ואלא אם אחליט להופיע יום אחד ולהמתין לו מתחת למרפסת ביתו (שכמובן אינו זוכרת את מיקומה כעת), האירוסין מבוטלים.

ברגע שגבר עשה לי מה שאני אמורה לעשות לו, מן צביטה קטנה מתחת לחמוד השמאלי שלי העיקה עלי. באותו שבוע גרמתי ל-3 בחורים להרגיש אותו כאב. זה, יחד עם הרבה גלידה היו טיפול מצוין.


כעת, 3 חודשים אחרי שחלפו העיטושים ולק כתום על ציפורניי, עבר לי הדחף ללילות החד פעמיים. הכרתי מישהו לעניין, לא ורד ולא קקטוס, עם לב ענק וגדוש מתח לחמוד השמאלי השטוח שלו ועם ציפורניים מתקלפות.

הוא, הציפורניים ואני והלק הקלקנו מיד. חיבור נפשי פנים וחוץ גופי, מטמורפוזה, בין לאומי ואינטר גלקטי היה בינינו. את הדבר שעושים במיטה חוץ מלישון התחלנו לעשות רק אחרי חודש ונשארתי אחריו לארוחת בוקר, וצהריים, וערב ושוב.

תגובות