סיפורים

הגיג של בוקר - על עירום

עירום עסיסי. עירום שובב. עירום של הצצה אל מקלחות הבנות. של סקס במקומות ציבוריים. של עשיית משהו לא מקובל, שהוא אסור. של לספר אחר כך לחבר'ה. של להרים טלפון לחברות. עירום של ניצחון, של הישג. עירום של מנֶה, בתמונה שלא נכנסה ל-"סלון". עירום אירוטי, חושני. מזמין. מגרה. כדלילה המפתה את שמשון. עירום חסר דאגות, ערמומי, מסוכן כחווה שמגישה את הפרי האסור לאדם. עירום של אורגיות, ביוון האתיקה, במועדון ניו-יורקי.

עירום יפה. של קימורים נכונים. של ילדים בחוף הים. של מיצגי אומנות גדולים. של מקלחות משותפות באשרם. של צביעה על הגוף, ובעזרת הגוף. עירום אסתטי, מדויק, ממלא. עירום מלא אור, כמו אמת גדולה. עירום כנה, שלא מסתיר ומייפה. של האישה שלך בבוקר שאחרי – עירום פשוט, של סתם להכין קפה, או לשבת לעשן. עירום נטול בושה.

עירום יבש. של גופה בחדר מתים. של הכנה לניתוח. של זונה זקנה עם שערות שצומחות מתוך גומה. עירום של כתבה בעיתון על "משוגעים". עירום כמו פסק דין, מלא מלל, חסר רוח. עירום חסר מעוף. עירום שלא מתרומם, ולא מרומם. עירום של שואה, של מספרים. של בובות ראווה מוזנחות, ברובע העני של העיר. עירום שלא אכפת. של התרגלות. של האישה שלך מתפשטת, ויש משהו טוב יותר לראות בטלוויזיה.

עירום משפיל. עירום מפחיד, של בדיקות קפדניות בנמלי-תעופה. עירום שתופס אותך לא מוכן. של דלת נפתחת בהפתעה כשאתה מאונן מול המחשב. עירום של חלום בו אתה הולך לעבודה בלי מכנסיים. עירום של חדרת פין, ושל התביישות בשדיים. עירום של צמיגים לא מחמיאים בבטן, ושל "בפעם הבאה אני אוריד חולצה". עירום של כיתת אומן הנחשפת למודל בפעם הראשונה. עירום של "לא מספיק", של חרדה חברתית. של סטטוס מביך בפייסבוק. עירום שאי-אפשר לרוץ איתו לנשיאות.

תגובות