סיפורים

נקודה בליבי

היה שם בצפון ארץ על יד נהר-יה בנין עשוי שוקולדים ומוקף עצים מדבש. בבניין גרה ילדה יפה ושמה ליבי . היא הייתה בודדה, למרות כל הממתקים בביתה היא חיפשה אהבה. היא חיפשה אהבה בחדר שלה , בין המדפים שהיו עשויים משוקולד חלב, חפשה בארון , חפשה בספריה , חפשה במטבח , חפשה במקלחת אפילו מתחת למיטה חפשה ולא מצאה אהבה.

יצאה החוצה אל החצר לחפש ולמצוא אהבה, בין כל העצים והשיחים מלאי השוקולד ונטפי הדבש חיפשה ולא מצאה . הלכה לבית הספר וגם שם חיפשה אהבה . בכל הכיתות משוקולד מריר חפשה ולא מצאה . הילדים לעגו לה נעלבה ליבי וברחה מבית ספר .

הלכה הילדה ליבי הלכה והלכה עד שהגיעה ליער. נכנסה ליער צעדה בין עצי השוקולד וקיוותה לטוב. בדרך פגשה קבוצת ציידים . "עזרו לי בבקשה אבדתי את הדרך " סיפרה להם ליבי. "את הדרך את צריכה למצוא לבד" ענו לה. אז המשיכה בדרכה.

הלילה כבר ירד ליבי הייתה עייפה מהדרך הארוכה וכבר התחילה להתייאש . שכבה על ערמת עלים ונרדמה . בשנתה חלמה שהיא מלאך שמביא הרבה אור ואהבה לעולם. קרני שמש החלו להאיר וליבי התעוררה.

קמה ליבי ונזכרה בדברים טובים שהיו לה בביתה רצתה לחזור לה לבית השוקולד אך את דרך לא ידעה. הלכה בין העצים ופגשה נחש " אתה רוצה להיות חבר שלי ." שאלה ליבי ? "לא ולא לא סובל ילדים" ענה הנחש. ליבי התחילה לבכות .

הלכה ובכתה הלכה ובכתה. פתאום משום מקום הופיע מולה ינשוף . הסתתרה ליבי מאחורי שיח, ושקעה בעיניו של הינשוף. "רק רציתי אהבה" אמרה לעצמה "רק רציתי אהבה". עבר זמן וליבי ראתה שהינשוף נעלם , ונדמה היה לה שכל היער נראה אחרת "אין לי מה להפסיד עכשיו אני הולכת למצוא אהבת אמת" אמר הקול בליבה.

הלכה ליבי ביער כשאת הדרך ידעה בליבה . הגיע שוב למקום בו היה הנחש "שלום נחש מה נשמע הכל בסדר אתה נראה נפלא" הנחש רק הזיז את זנבו והזדחל מתחת לסלע. ליבי המשיכה בדרכה .

כשהגיעה למקום שבו ישבו הציידים ,כבר לא היו שם. במקום צמח שדה פרחים צבעוני בצורת לב ומעליו ציפורים מרחפות ושרות. ליבי נעמדה והתבוננה ואז נדמה לה ש…

נדמה לה שמשהו זז בצדו השמאלי העליון של הלב התבוננה בריכוז ושוב משהו זז. התקרבה לאט לאט בהתרגשות נכנסה אל תוך הלב ופתאום קסם הקיף אותה מכל עבר ואפילו הרבה מעבר. כאילו שכל העולם הפך ללב צבעוני ופורח ללא התחלה וללא סוף. המשיכה ליבי לצעוד לכיוון המקום שמשך אותה .

והנה גור כלבים מקפץ , מייבב , מתגלגל ,מלקק ומקשקש בזנבו . גור כלבים יפיפה . הרימה ליבי את הגור הצמידה אותו קרוב קרוב ולחשה לו " אקרא לך נקודה כי אתה נקודה של אהבה בליבי "









 

תגובות