פוסטים

מזל קשת - "צדק צדק תרדוף"

מזל קשת – "צדק צדק תרדוף"

האמת היא שזה האני המאמין של המזל הזה. החודש אנחנו נפטרנו מהמזל הדוקרני מזל עקרב ואנחנו נכנסים במלא החופש והעצמאות למזל קשת. מה לא אומרים על המזל הזה. בסקירה כללית וקלילה אני אסכם בעמוד וקצת על המזל הזה.

ב-22/11 השמש נכנסת למזל קשת הנשלט על ידי יופיטר. אל תטעו זה לא שם של סרט מלחמה זה כוכב. כוכב גדול מימדים. האסטרולוגים מאוד אוהבים להתייחס לכוכב הזה בצורה מאוד חיובית, מכיוון שהוא מסמל את האופטימיות ואת הראייה החיובית של החיים.

אומרים שמזל קשת הוא מזל עם הרבה מזל, גם כשהוא נופל הוא קם עם שני רגליים על הקרקע. הוא מאוד עצמאי, הוא מלך העצמאים כבר מגיל קטן הוא מטווה לו דרך ובה הוא פועל. בניגוד למזל גדי שהוא דבק במשימתו, המזל הזה משתנה.

קשה לו להסתדר עם האנשים שמרנים ומרובעים, המזל הזה חי את השינוי ואוהב את השונה, חי את הדמיון ושונא את הדומה. כשהוא עושה אירועים אז כל אירוע שונה בתכלית ובקונספט מהאירוע הקודם וזה למה? כי הוא רוצה לגוון. הרגיל זה משעמם מבחינתו, השונה זה מעניין. הוא אוהב להתחבר לאנשים ששונים ממנו בגלל שיש יותר טעם לשיחה ולא לאנשים כמוהו. אנשים כמוהו, הוא יכול להסתכל למראה והוא יראה, זה מה שהוא רואה כל יום. כדי לחיות הוא צריך שינוי, בלי שינוי הוא כבה.

ופה זה החיסרון במזל הזה הוא כל כך משתנה, כשהוא נשוי והפרטנר שלו לא מעניין הוא בורח כי המחלה שלו זה חופש ועצמאות הוא משתחרר בקלות מהכבלים של הוריו (תוך התנגדות ומלחמה) ומתמסד לחופש שלו. הוא שונא להיות תלותי, התחייבותי, כבול ומקובע על משהו, אם הוא מקובע על משהו זה רק לחופש שלו. לא פלא שהמזל הזה אוהב חיות בעיקר סוסים וכלבים. הסוס משוחרר ולא כבול. תדמיינו אחד רוכב על סוס וכל האוויר על הפנים שלו. זה המזל הזה, תנו לו חופש הוא פורח תשימו לו אזיקים הוא משתולל.

הוא אוהב לקבל עצות, הוא פתוח מאוד, כאשר הוא טועה הוא מאשים רק את עצמו ולא את האחר. כבר אמרתי שהמזל הזה הוא מאוד משתנה וזה בא לידי ביטוי כי הוא רחב אופקים הוא אוהב לדעת הכל, אבל בצורה מאוד רחבה וגדולה בניגוד למזל בתולה/ תאומים שהם שמים לב פרטים קטנים. הוא מזל שרואה את היער עצמו ולא את העצים. הוא מסתכל על הבעיה באופן כוללני ולא באופן פרטני. זאת אומרת כשבן אדם בא ואומר לו על הבעיה שלו הוא רוצה לדעת, איך הוא נקלע לבעיה ולא למה הוא נקלע אליה...למה תשאלו בפסח לא עכשיו הוא רוצה לעזור ולא להיות קטנוני.

מזל קשת הוא מזל ששייך קבוצת האש יחד עם אריה וטלה ולמזלות המשתנים יחד עם תאומים בתולה ודגים. כל מזל מסמל את האש בצורה אחרת טלה מסמל את האש הבעייתית ששורפת את האש של המלחמה. אריה מסמל את האש של הלג בעומר יש מדורה אז כולם מסתכלים וכמנהיג הוא רוצה שיסתכלו אליו. וקשת הוא אש גם שורף כי הוא חסר טאקט אין לו פילטר בין הראש לפה, מה שהוא חושב הוא אומר. אם זה פוגע זה לא כזה מזיז לו, רגש לא משחק אצלו תפקיד. הוא מתפשט מהר כמו אש לכל מקום, לפעמים הוא חסר מעצורים. הוא כל כך עצמאי ואוהב את החופש שלו שהוא משאיר את החברים שלו לבד במערכה, ובכלל... שיש לו רוח גבית אי אפשר לעמוד בדרכו הוא מחסל כל חלקה טובה.

הוא מזל מאוד חברותי אוהב אנשים ומתחבר בקלות, אבל בעיקר הוא אוהב צדק. קשה לו לראות משהו שהוא לא צודק או משהו שהוא לא כשורה. הוא חייב להגיד את הדברים בצורת חסרת טאקט כמובן גם אם זה יעלה לו בחיים, כי הוא לא סובל אנשים שהם רמאים, בוגדים, גנבים, מנצלים את חולשתו של האחר, הוא שואף להגן על החלשים ולהוריד את האגו לחזקים, סטייל רובין הוד. וכשהוא חוטף מכות, האש של המזל הזה יוצאת החוצה, בוא נגיד שמסוכן להיות לידו. המזל הזה אוהב להסתכל על החצי הכוס המלאה ולהסתכל קדימה גם הנסיבות לא כל כך מאפשרות לו, הוא טוב בלעודד אנשים ולדרבן אותם ושוב בעיקר את האנשים החלשים שבסביבה והכי חשוב הוא נדיב מאוד.  

המזלות שהוא מסתדר איתם הם: מאזניים, דלי, תאומים, אריה וטלה

לא מסתדר: סרטן, בתולה, עקרב, גדי, דגים, ושור.

מקצועות: משפטים, וטרינריה, עבודה עם קהל, פילוסופיה.

תגובות