פוסטים

מזלות קוטביים - קשת ותאומים ויסוד האש והאוויר (בקטנה)

מזלות קוטביים קשת ותאומים, יסוד האש ואוויר (בקטנה)

בגלגל המזלות ישנם שניים עשר מזלות כאשר לכל מזל יש את המזל שנמצא מולו.

טלה – מאזניים (אש ואוויר), שור – עקרב (אדמה ומים), תאומים – קשת (אוויר ואש), סרטן – גדי (מים ואדמה), אריה – דלי (אש ואוויר), בתולה – דגים (אדמה ומים)

המזלות הקוטביים הם מזלות שמשלימים אחד את השני בהרבה תחומים. אני רוצה להדגיש משהו, זה נכון שלכל מזל יש את המאפיינים שלו ויש את המזל הקוטבי לו, אבל יש מכנה משותף לכל אחד מהמזלות הקוטביים שזה לא כזה ברור. בטבע יש ארבעה יסודות שעל פיהם הטבע נוצר: אדמה, אש, אוויר ומים. קיים חוק בטבע שלכל יסוד יש יסוד שמצטוות אליו. האש לא יכולה בלי האוויר כי ממנו היא ניזונה ומתפשטת לכול הכיוונים והאדמה לא יכולה בלי המים שמזינים אותה ויוצרים עשב דשה.

הפעם אני אדבר על המזל החודש הזה והוא קשת ויסוד האש ומי שנמצא מולו הוא תאומים. יש הרבה מין המשותף בין השתי המזלות הללו: שניהם אוהבים את החופש האישי שלהם, שניהם עצמאיים ואוהבים לפעול לבד וטווים כבר מגיל קטן את הרשת העצמאות שלהם. שניהם אוהבים אנשים וכמובן אוהבים לדבר. הקשת כמזל אש הוא מתאפיין כמזל שאוהב להתרוצץ בכל מני מקומות ולהתפשט על כל חלקה טובה והתאומים כמזל אוויר הקל רגליים נותן לו את החופש שלו ולא מגביל אותו, כי את האמת זה לא מזיז לו, הוא בעצמו כזה ומבין לליבו.

הסבר - האוויר הוא משהו בלתי נראה זאת אומרת שאין לו הרבה נוכחות בשטח ולא כל כך מרגישים אותו בניגוד למזלות והיסודות האחרים – מים אדמה ואש. המכנה המשותף לכל המזלות האוויר (תאומים, מאזניים ודלי) הוא שהם משתדלים לא להביע את דעתם ברבים וכמה שפחות להראות את הנוכחות שלהם ויש כאלה שאומרים שהם "משתדלים כמה שפחות" לא להראות שהם קיימים ואם הם קיימים אז הם עושים את זה בצורה נעימה ורגועה עד שקיימת רוח פרצים ועד אז הכל טוב ונעים.

הקשת שייך ליסוד האש ומה שמאפיין את היסוד הזה זה בעיקר נוכחות, אבל לא נוכחות שמובנת מאליה כמו יסודות מים ואדמה, כי ברור מאליו שיש מים וברור מאליו שיש אדמה יציבה שאנחנו דורכים עליה, אבל לא ברור מאליו קיימת אש האש לא נמצאת בכל מקום, האש הוא יסוד בולט מאוד, אבל הנוכחות שלו באה בדרך בלתי רגילה כגון שריפות (שריפת הכרמל 2/12) כוויות וכאב. המזל הראשון בגלגל המזלות וגם ביסוד האש הוא הטלה הפזיז, החסר טאקט והמלחמתי. האש אצלו מאופיינת בכוויות צלקות ואש מלחמתית ונקודתית למקרא אחד וכשהוא נותן את הטון זה בעיקר בוויכוחים כי הוא "מת" על זה הוא אוהב להלחם ולהתווכח כי זה מחייה אותו. האריה הוא מזל השני ומה שמאפיין אותו זה האש של המדורה, היא לא מסוכנת או מתפשטת, היא נקודתית אבל שייכת לכולם כי כולם מסתכלים עליה ואף רוצים להצטרף, אפילו אם אתה לא שייך לאותה מדורה, כולם נהנים ממנה כי היא חמימה כזאת, אבל עד גבול מסוים. תדמיינו מנהיג של מדינה שטווה לו דרך מסוימת ומושך גם מדינות אחרות להצטרף לדרך הזאת, תחשבו על זה...(פתאום יש מלא מדורות כמו אנגליה הקפיטליסטית)

הקשת הוא פועל בשיטה של הרוח כשיש רוח שנושבת בגבו הוא זוהר ופורח (וגם אם לא). הוא כמו האש שלא אוהבת מעצורים, אם רוצים לשים לו גבולות ולחנך אותו הוא שורף אותם כמו האש, אם אתה רוצה לשים לו משמעת הוא מתחרפן ויוצא מין השורה או שהוא מותח את הגבול עד שיש תגרה או שריפה כי מתיחת גבולות זה המומחיות שלו הוא אף נהנה מזה. אני הזכרתי במאמר מוסגר ששריפת הכרמל הייתה בחודש דצמבר והוא הרי חודש שצריך להיות גשום וסוער, אבל לפני שנתיים היה מזג אוויר יבש ולא רגיל לחודש הזה ועל ידי תעלול של כמה ילדים מהכפר ליד הוצתה שריפה שהתחילה בקטן והפכה להיות משהו עצום כי היה לה כוח גיבוי וזה הרוח העצומה שהייתה באותו זמן. וכיאה למזל עצמו השריפה הייתה גדולה וגבתה מחיר כבד של 44 הרוגים. מזל קשת זה מזל שאין לו גבולות והוא יכול לעשות מה שבא לו בעיקר שריפות ולא יעניין אותו אם הוא פוגע בארגון שהוא עובד (וזה כמובן הדוגמא הקיצונית תלוי איך הוא נוצר) אומרים לו "לא" הוא עושה ההפך אומרים לו "למה"? הוא אומר "ככה בא לי" סוג של דווקא. האריה יוצר מדורות קטנות ומשמש מודל לחיקוי ומנהיג דרך אבל לא מכאיב (אני משווה בינהם כי שניהם דומים מאוד)

שרשרת של ניגודים בין מזל תאומים לקשת – נתחיל  בניגוד בעייתי והיא הראייה המרחבית של המזל קשת לעומת הראייה המצומצמת של מזל תאומים וכוכב מרקורי. כוכב מרקורי שולט שני מזלות, תאומים ובתולה ששניהם שמים לב לפרטים קטנים וכל אחד בדרך שונה. תאומים קשור למידע שהוא אוסף ובתולה קשור בלשים גבולות ופה זה בעיה לגבי הקשת, הקשת לא סובל גבולות והוא שורף אותם. בעיה! לאומת זאת תאומים הוא מזל ששם לב לפרטים קטנים במידע שנותנים לו והוא מעביר אותו הלאה, תאומים מזל מאוד פיקח וקשה לעבוד עליו לאומת הקשת התמים, תאומים מסתכל על העץ הבודד ואילו הקשת מסתכל על היער כולו, תאומים לא מסתכל על הכלל שהוא מעביר מידע מאוזן אחת לאוזן אחרת הוא לא שם לב שהוא יכול לפגוע בהרבה אנשים, הקשת שהוא מקבל מידע הוא לא מעביר אותו הלאה, אלא משתמש בו לצרכיו הפרטיים. התאומים טוב בניתוח בן אדם והקשת טוב בניתוח האנושות. המזלות האלה משלימים ומקשיבים אחד לשני כי יש להם הרבה מין המשותף בניגוד למזל בתולה שהוא חושב איך לחנך את האחר ולהיות קטנוני.
מזל קשת שהוא פועל במסגרת הוא קשת צולע...
מזל תאומים שיוצר מסגרת הוא לא רגיל

 

 

תגובות