יצירות אחרונות
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (4 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
שירים
כשנשבר ונגמרלפעמים אנשים מצחיקים אותי הם לא רואים את הדרך לשם הם לא מבינים שה"שם" הזה נמצא אצלם בפנים אם רק היו יודעים שהמלאך השומר הוא האני העליון אז כל אחד מאיתנו היה שם את עצמו ראשון ולא אחרון! כשנשבר ונגמר כשהכל אבוד הולכת לאיבוד מה שנשאר אולי יהיה כאן מחר ואם אתה משנה לי את הדרך אז אני אומרת תודה גם אם קצת אבודה. מה ביני לבינך? מחשבות דומות, כוונות שרוקנו מתכלית תחליט! מה אתה רוצה? לי כבר לא איכפת... אולי האהבה הזאת תפרח? אולי היא תפרח מהחלון... ואז כל אחד מאיתנו ישים את עצמו ראשון ולא אחרון! כשנשבר ונגמר כשהכל אבוד הולכת לאיבוד מה שנשאר אולי יהיה כאן מחר ואם אתה משנה לי את הדרך אז אני אומרת תודה גם אם קצת אבודה...הא... הא... חרדות מלוות בכאב רק אהבה... הא... תרפא לי את הלב ובסוף היום כשאני הולכת לישון אז אתה איתי... וגם המלאך שלי :-) כשנשבר ונגמר כשהכל אבוד הולכת לאיבוד מה שנשאר אולי יהיה כאן מחר ואם אתה משנה לי את הדרך אז אני אומרת תודה גם אם קצת אבודה, קצת אבודה. תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |