סיפורים

אשתי ובעלה=סיפור מציאותי שעלילתו דמיונית

מתנצל מראש על אורך הסיפור  הכוונה הייתה לפרסמו כספר בהמלצת גלי מעלה אותו פה
==========================
 אישתי ובעלה

 

פרק א'

 

מזדה לבנה תעצור בצד !!

אני שומע מערכת כריזה בעוצמה שכמעט שברה לי את שמשות הרכב.

מזדה לבנה אמרתי תעמוד בצד!!!

אני מפני את מבטי שמאלה ורואה שוטר ברכב סקודה מוסוות, הוא מאותת לי עם תמרור עצור מפלסטיק קטן שהוא אוחז בידו כשסימון המשטרה עליו.

אני מנדנד בראשי ומצביע עלי ושואל בשפת אילמים אני??

הוא צועק בכריזה כן אתה. תכנס למפרץ החניה מימין.

אחרי כ- 20 מטר אני רואה מפרץ חניה, אני מאותת ומפנה את רכבי למפרץ החניה. לא נעים להיכנס למפרץ כזה כשאתה על כביש ראשי בין תל אביב לירושלים ומכוניות דוהרות, ואין איפה לעמוד, כי אין שול במפרץ. הסקודה בעקבותיי עוצרת אחרי.

יוצא גבר כהה עור נמוך מאוד מגיע לי בקושי לחזה חובש את כובע המצחיה שנהוג להחביא בכיס בעיקר ע"י הבילוש. אפוד זוהר צהוב וסמל משטרה. הוא על בגדים אזרחיים, ולכן תמוהה בעיני שעצר אותי. הרי הבלשים לא עוסקים בעברות תנועה אלא אם כן זה ממש חמור וגם אז הם לרוב מדווחים לתנועה. אתה צחי ירדני נכון? כ ן עניתי ובלעתי רוק מה קרה הכל בסדר? למה עצרת אותי?

תכבה בבקשה את הרכב תן לי את המפתחות וצא החוצה בבקשה.

 אני רוצה שקודם תסביר לי מה עשיתי?

ואני אומר לך לצאת עכשיו החוצה!!

לא הספקתי למצמץ מימין נפתחה הדלת ומישהו גחן במהירות פנימה שלח ידו למפתחות והצליח לכבות ולשלוף את המפתח. הבנתי שהוא לא לבד כי אני לא הספקתי לראות אף אחד איתו מאיפה זה בא לי הממזר?

שחררתי את חגורת הבטיחות וכשהתחלתי לצאת אוטובוס עבר במהירות כזאת, שהכובע של הגמד עף מראשו התחלתי לגחך למה לשוטר יש כובע? זה מה שחלף בראשי.

אני עומד וכל בדיחות השוטרים בכלל ועל שוטרים גמדים בפרט עוברים כנגד עיניי והתחלתי לחייך .הוא התעצבן

ולפי טון הדיבור הבנתי שאני בצרות איתו. מר ירדני אתה עצור!!!

מה ? למה? מה עשיתי? רק חייכתי,עברתי על המהירות?

על כל השאלות תקבל מענה בתחנה. רק עכשיו שמתי לב שמאחרי הסקודה היו עוד 2 רכבים ועוד כ 8 בלשים כולם אם אקדחים ביד לא מכוונים אלי אבל זה מפחיד. מה הם נורמלים ממתי עוצרים ככה מישהו על מהירות או איתות?

מר ירדני אני מבקש ממך להסתובב ע"פ צו מהשופט רוזנמאייר אני צריך לערוך עליך חיפוש.

מה יש לו לגמד הזה מה לי ולשופט? אחד הבלשים התקרב אלי תפס בכתפי ובפראות סובב אותי עם הפנים לרכב. הבלשים התקרבו ותפסו עמדות,אף אחד לא הסיט מבטו ממני כאילו שאני איזה ראש אירגון פשע או משהו כזה. אני כולה סוכן מכירות לכלים מפלסטיק של איזה יבואן מרמלה, שעומד עכשיו מול גמד ו 8 גורילות ושאין לו מושג ירוק מה רוצים ממנו.

הגמד מתכופף מחפש בין לי הרגליים והגב עד למעלה. מה אתה מחפש שאלתי אין לי נשק.

הוא שלח יד לכיס מכנסיי והוציא משם את ארנקי,פתח אותו הוציא את רישיון הנהיגה שלי ואמר כן זיהוי ודאי. הגורילה מימין שם עליי אזיקים וגרר אותי לרכב הסקודה האחרון בטור, אתה מוכן לפחות לתת לי להתקשר לאישתי הילדה בגן אני צריך להוציא אותה.

אישתך כבר עצורה ואת הילדה תוציא עובדת סוציאלית לבית אומנה.

מההההה אתה רציני? מה עשינו?

חוץ מלרצוח את ראש הממשלה הוא אומר... הכל.

הדבר הבא שאני זוכר זה אור גדול מול עיניי רופא במסכה רוכן מעליי, ירדני אתה איתי? ירדני תמצמץ

עברת התקף לב אתה בהדסה אתה שומע אותי?

מה התקף לב אני בסה"כ בן 31 נשוי שש שנים, חיים שלווים בפרברי רמלה הצעירה, מרוויח ממוצע.

חמי שיהיה בריא בנה לנו בית פרטי אף פעם לא הסתבכתי עם אף אחד. ואני אחרי התקף לב?

נזכרתי בגמד והגורילה, רגע מה אם אשתי והילדה? מלמלתי בקושי.

אדון ירדני אתה היית מחוסר הכרה יומיים תרגע תתאושש מיד יגש אליך רופא נוסף לשחרר אותך ממכונת ההנשמה.

אין תחושת זמן שאתה שוכב מחובר לכל מיני מכשירים מוזרים ומכל מקום בגוף יוצאים ממך צינורות.

אחות כנראה ממוצא רוסי המבטא שלה הסגיר אותה וגם תווי הפנים. תפסה אותי ופתאום גב המיטה התרומם לכדי מצב ישיבה, רופאה ביקשה שאעצום עיניים ובספירה שלה להפסיק לנשום. וואו זה כאב.

היא שיחררה אותי מהצינור שהיה תקוע לי בגרון ומעוד כמה שהיו מחוברים לי לגוף ושמעתי אותה אומרת משהו ברוסית לאחות. הן הלכו ולחדר נכנס שוטר במדים, צחי ירדני אני כובל אותך למיטה בהוראת שופט אתה עצור!! יהיה שוטר מחוץ לדלת שישמור עליך. בראש קיללתי אותו אבל לא הצלחתי להגיד את זה בקול רם.

למרות הכאב הצלחתי להגיד בלחש  למה?

הוא העיף לעברי מבט מזלזל ואמר נו.. אתה באמת לא יודע למה? אתה ואישתך רוקנתם את סניף הדואר בלוד גנבתם קצת מקשישים כי זה קל אהה? מכרתם את הדירה של ראש העיר, וואלה איזה ביצים יש לך. חכה הרשימה עוד ארוכה אישתך כבר הודתה בכול, זה בסדר ירדני לקח לנו הרבה זמן לעלות עליך עוד כמה ימים נחכה שתשתחרר. תהיה בריא! בעצם אל תהיה בריא אחרי מה שעשית!!

 

פרק ב'

 

גב' ירדני תעמדי לספירת בוקר!

בעלך התעורר ונמצא במצב טוב הוא כבר מדבר. יותר מאוחר יקחו אותך אליו,עכשיו להתארגן, לסדר מיטה,

להתלבש ב 07.00 ארוחת בוקר.

ככה זה בתא הנשים במגרש הרוסים, ריקי ירדני עצורה שם כבר יומיים. עצרו אותה  בעבודה ועשו לה בושות לפני כולם. כבר יומיים שהיא לא אוכלת בקושי שותה כל היום בוכה. נרקומנית אחת ניסתה לדבר איתה וריקי ישר התנפלה עליה במכות עד שהסוהרות נאלצו להתערב ולהעביר אותה לצינוק. מאז היא שם. מחכה שמישהו יסביר לה למה היא פה אפילו עו"ד לא הביאו לה כשביקשה להתקשר אמרו לה כבר, תיכף, מיד, אוטוטו וכלום .

היא הכירה את צחי בתחנת אוטובוס בדרך לבית ספר היא בסה"כ הייתה בת 17 ילדה יפה בלונדינית החתיכה של השכבה. אבא שלה קבלן בנין מעשירי העיר,הם לא רצו את צחי אבל היא התאהבה בו ממבט ראשון.

הוא נשר מבית הספר והיה בדרך לעבודה כשוליה של נהג לחלוקת מוצרי פלסטיק.

הם החליפו מספרי טלפון וכל היום סימסו היא רמזה לו שבערב היא לבד ואם בא לו שיקפוץ אליה. הוא בא וקפץ עליה, היא כבר הייתה מנוסה אחרי שגדי כבר שכב איתה בגיל 15 וזרק אותה למחרת. ואח"כ באו עוד כמה והיא לא הבינה למה הם לא נשארים איתה. צחי היה אחר היה עדין הם דיברו אחרי זה כמעט עד הבוקר ואפילו שלח לה נשיקה  וירטואלית והיא נשבתה. כמה שבועות עברו עד שהבינה שהיא בהריון. אבא שלה מיד אמר חתונה אני אעזור לכם אבל אין מצב שאת מפילה. הוא בנה להם בית צמוד קרקע 3 חדרים בשכונה הצעירה כמעט בלי משכנתא. חתונה צנועה בחיק המשפחה ופתאום היא אימא לנוי ילדה חמודה.

עבדה במזנון ביטוח לאומי. הם חיו בכיף ופתאום היא מוצאת את עצמה בצינוק.

 

בפרקליטות החלו בהכנות לדיון בעניינם של צחי וריקי ירדני הדיון נקבע לשעה 15.00 היא תבוא אזוקה אחרי שתבקר אותו בהדסה ונראה על פניו שהשופט יקבל את בקשתם להערכת מעצר לפחות עד תום החקירה. לצחי הם יערכו דיון בשיחת וידאו,הם ידאגו שיהיו מיוצגים על ידי עו"ד מהפרקליטות הציבורית. שניים שרק עכשיו קיבלו רישיון כך שלא תהיה להם בעיה והם יקבלו מהשופט מה שירצו. הם לא לקחו בחשבון את אבא של ריקי פעיל במרכז המפלגה הגדולה מקורב לכל צלחת אפשרית ומלא בכסף. שיביא להם את עורכת הדין הכי טובה בארץ עו"ד לירז. כתב האישום עומד על 37 סעיפי מרמה גנבה ועוד...

בדיון השופט נתן למשטרה ולפרקליטות רק עוד 48 שעות ואז לבוא לדיון נוסף. בשל מצבו של צחי השופט שחרר אותו מהאזיקים למיטה והוא יוכל להסתובב במחלקה ,שוטר ישגיח עליו.

 

בתחנת המשטרה באשדוד התקבלה תלונה מחברת השכרת רכב על גנבת רכב שלא הוחזר בזמן וכמובן באי תשלום. מתי נלקח הרכב ומתי היה צריך לחזור שאל החוקר את נציג החברה? נלקח לפני יומיים והיה צריך לחזור הבוקר. ומי שכר את הרכב שאל? הבאנו את הסכם ההשכרה ואת צילום רישיון הנהיגה של המשכיר, לקח החוקר את רישיון הנהיגה הסתכל בתמונה ולקח נשימה ארוכה כשראה את השם צחי ירדני.

והיתה איתו אישתו והבת הקטנה יש לנו אותם במצלמות האבטחה אם תרצו הבאנו גם אותם.

הוא מכיר את הסיפור של הזוג ירדני אבל לא פגש בהם. רשם את התלונה ואמר לנציגי חברת ההשכרה נעדכן אתכם, הוא ניגש למסוף והקליד את מס' הרכב ולדווח עליו כגנוב להפתעתו הרבה נדהם לגלות כי הרכב נרשם בתאונת דרכים באשקלון היום בבוקר בשעה 10.00 ברכב היו 3 נוסעים גבר אישה וילדה שפונו במצב קל

 לבית החולים ברזילאי באשקלון =הוא רשם הערה ולקח את התיק לקצין החקירות.

הגבר האישה והילדה עזבו מזמן את בית החולים  ת.ז שנשארה על המיטה הייתה של צחי ירדני.

המשך יבוא...

תגובות