סיפורים

אישתי ובעלה =המשך עד הסוף

 

פרק ה'

 

בצח"מ הוחלט על פעולה לא שיגרתית לערוך מסדר זיהוי לכולם.

למצוא את כל צחי וריקי ירדני! לקח להם קצת זמן לאתר את כולם. בבוקר אחד קיבלתי טלפון והוראה להתייצב בתחנה במגרש הרוסים, עלי לבוא עם חולצה לבנה.לא טריקו הדגישו בפניי. חיטטתי בארון ומצאתי את החולצה הלבנה, שפעם היה עליה כתם של יין מליל הסדר. וריקי במאמצים רבים הצליחה להבריק אותה והיא נראתה כחדשה אפילו מגוהצת. התייצבתי בתחנה בשעה 13.00 קיבלתי מס' 6 ונכנסתי לחדר להפתעתי הרבה עמדו בחדר כפילים שלי, פחות או יותר. אחד קצת יותר גבוה, אחד יותר שמן, אחד עם כדור בישבן ועוד כמה שרק נראו כמוני אותו שיער אותה בלורית. מעברה השני של המראה עמדה אחת בשם ריקי ירדני.  היא הסתכלה ארוכות ואמרה מס' 6 . נתבקשנו להסתובב לפרופיל ימינה ואחרי דקה לפרופיל שמאלה. שמעתי קולות וצעקות מעבר לדלת אבל לא זהיתי במה מדובר.

אחרי כמה סבבים כאלה ולבסוף נתבקשנו לצאת מהחדר, בחוץ עמדו מלא שוטרים שכבלו את כולנו באזיקים וכל אחד מאיתנו הובל לחדר חקירות אחר. נלקחתי לחדר צדדי בפנים חיכתה לי הפתעה ריקי ירדני.

מי זאת שאלתי? אישתך מה אתה לא מכיר. במסדר הזיהוי היא זיהתה אותך כבעלה. זאת לא אישתי! ריקי ירדני קמה מהכסא ניגשה אלי צחי יקירי מה קרה לך עברת טראומה אני מבינה אבל אתה לא מזהה אותי אני ריקי אישתך ונישקה אותי בלהט כזה על השפתיים לקחה את ידי והניחה של שדיה, נהנתי מהנשיקה אבל ברגע שהרגשתי את שדיה הבנתי שהיא לא אישתי ולרגע הצליחה להטל בי. ביקשתי לצאת מהחדר והחוקר הסכים ריקי נשארה שם. הובלתי לחדר אחר וגם שם הפתעה שוב ריקי ירדני יושבת ומחכה לבעלה. נכנסתי לחדר  וגם כאן אותו המחזה, זאתי בכלל יש לה אף ארוך וחזה קטן אמרתי החוצה מיד לפני שגם זאת תתנפל עלי בנשיקה.

בחדר אחר ישבה ריקי ירדני וחוקר הוביל את צחי ירדני פנימה ריקי..  הוא רץ אליה חיבק ונישק אותה והיא עמדה בהלם לאישתי יש בעל אחר! אמנם גם הוא צחי אבל לא אני. החוקרים עמדו חסרי אונים על פניהם מבט של קוקר ספניאל שאיבד את הטרף. משום מה הם הפסיקו את הסבב המטומטם הזה ולא זכיתי לפגוש את אישתי.

שוחררתי שוב למעצר בית, נהגתי את המזדה לבוס שלי היבואן פלסטיק הרבה זמן לא הייתי בעבודה וחשבתי לקפוץ לביקור. נכנסתי למשרד ולבנה הפקידה שאלה למה חזרת? לבנה מה זה הקור הזה לא ראית אותי כמעט חודש וזאת התגובה שלך ? יא דפוק מה חודש אתמול היית פה ורוקנת את הארון שלך שכחת?

לבנה משהו פה מסריח אני הייתי במעצר בית. לא צחי אתה היית פה ובקושי אמרת מילה ישר לארון פתחת אותו עם המפתח שלך רוקנת הכל לשקית ויצאת אפילו שלום ובטח לא נשיקה מאנייק אחד.

לבנה תסתכלי אליי, זה אני צחי את בטוחה שראית אותי אתמול? צחי אני חולמת עליך בלילות אם לא היית נשוי הייתי אני מתלבשת עליך אני ידעת מי זה צחי ירדני.

לבנה מצלמות האבטחה עובדות נכון? בואי נצפה בהם אני רוצה לראות אותי בצילום. אי אפשר אתה יודע שאם אין משהו מיוחד מקליטים על הקלטת מהתחלה כל בוקר מחדש. לעזאל מה אני עושה חשבתי אולי הגיע הזמן להתחיל להרביץ אבל אני עדיין מוגבל נחכה לתוצאות של קובי.

 

הגעתי הביתה מאוכזב התיישבתי על הספה מהרהר מה לעשות בהמשך. הבום ששמעתי היה מחריש אוזניים החלונות התנפצו והרסיסים כיסו את פניי. הבית החל לבעור, אבל אני שוכב ולא יכול לזוז כאב חד באזור הגב וחוסר תחושה ברגליים מנעו ממני לקום ולכבות את האש.  זה רימון יד?

למה ? מי? למה אני?

העשן צרב את ראותיי והכרתי התערפלה. כשפקחתי אותם שוב, הייתי באמבולנס עם מסכת חמצן. מוצא את עצמי שוב מאושפז למזלי הרסיס שחדר מהמותן לא גרם נזק רב והוציאו אותו בניתוח.

המשטרה חוקרת כך נמסר ברדיו להערכתם מדובר בנסיון חיסול על רקע פלילי בשל הלוואות בשוק האפור.

 

 

פרק ו'

 

קובי החל בעבודתו.ללקוח שלו יש ים תיקים בהוצל"פ, ועכשיו גם ניסו לחסל אותו מהעולם התחתון.

עם כל הנסיון שלו מעולם לא נתקל במקרה כל כך מורכב ומסובך. מי הוא מי? לרוב מדובר באדם אחד הפעם מדובר במשפחה שלמה כפול 6 או 7.עלה במוחו רעיון והוא החל לנבור בכל תוכנות המידע הפרוצות שקנה.

משרד הפנים, משטרה, מס הכנסה, בתי חולים וכמובן צבא. הוא החל לעשות הצלבות מידע. מידע רב הגיע אליו והוא החל למיין ולסנכרן אותו. אחרי כמה שעות עבודה מתישות במשרד יצא להתאוורר ולנגב איזה חומוס ושווארמה בפינת הרחוב. כשחזר למשרד מצא פתק על הדלת" כדאי שתעלם מהשטח דמך בראשך" .הוא התקשר למשטרה! במוקד 100 ביקשו שיגש לתחנה קרובה להגיש תלונה. הוא לא הפסיק לקלל עד שהתעיף השכיב את הכסא המשרדי שלו לאחור ונרדם.

 

אבא של ריקי לקח יום חופש מעיסוקיו והחליט שהוא מטפל בעניין של בתו.

הוא קרא לה לשיחה בסלון ושאל למה? לא הספיק לכם כל מה שנתתי לכם? ריקי החלה לבכות אבא אין לי מושג מה צחי עשה אני לא מעורבת בכלום. במשטרה, גבר שבחיים לא ראיתי אמר שהוא בעלי והשוטרים האמינו לו. אני מתגעגעת לילדה ואף אחד לא אומר לי עליה כלום. בחיים לא נתתי שיק לאף אחד ובטח לא קנינו מרצדס. עכשיו צחי שוכב בבית חולים פצוע לא יודעת מה רוצים מאיתנו במה חטאנו במה פשענו שמגיע לנו העונש הזה?

אביה מכיר היטב את בתו. השתכנע שהיא לא משקרת הוא שכר את שירותיו של קובי אבל הפעם החליט שהוא מפעיל קשרים יותר עמוקים. הוא החל להתקשר לכל מיני אנשים עד שלבסוף קבע פגישה עם נציג השב"כ באזור. אבל זאת פגישה לא רשמית נאמר לו והפגישה תארך בגן הלאומי ליד המזרקה בשעה 23.00 בלילה.

"תביא איתך את כל החומר אני לא מבטיח כלום אבל אנסה לראות אם אוכל לסייע".

הזמן זז לאיטו בשעה 22.00 יצא אביה מביתו ונסע לפארק הלאומי ליד המזרקה שיחקו ילדי חרדים, הוא טייל בפארק עד 23.00 והתייצב בזמן. במקום חיכה גבר חרדי הילדים התרחקו והוא פנה אליו ואמר אתה מחכה לי?

כן צריך לבלות קצת עם הילדים אי אפשר רק לעבוד.

אביה הוציא מהתיק ערמת מסמכים העביר אותם לחרדי וזה "אמר אהיה איתך בקשר והלך".

 

אני שוכב במחלקה האורטופדית, שוטף עיניים באחיות הרוסיות והאוקראיניות כל אחת יותר יפה מהשניה, נכנס סניטר ולוחש לי אמרו לי "לשאול אותך מה עם הכסף שאתה חייב לאבו מחלופה מעכו" ? בפעם הבאה זה לא יהיה רימון זה כדור בראש. הסתובב והלך.

הנבלות האלה עד לפה הגיעו אלי? ומי זה בכלל אבו מחלופה?

קובי צריך לבוא לבקר היום נראה מה יש לו לספר לי?

 

בתא המעצר באבו כביר יושב צחי ירדני בשל השוד שביצע ובשל נסיון הבריחה. בחדר יש עוד 20 עצורים הוא תפס פינה ולא התעסק עם אף אחד. הוא בעל ניסיון וישב כבר כמה פעמים במעצר אבל אף פעם לא הוגש נגדו כתב אישום.כל היום עצירים נכנסים ויוצאים רעש מחריש אוזניים סוהרים קוראים בשם עציר הוא יוצא ואחרי חמש דקות נכנס במקומו עציר אחר. הכאב בישבן הציק לו והוא השתטח על הרצפה הקרה ונשכב על מזרון דק שמצא. לפתע הרגיש מישהו שם עליו ברך עם כל כובד משקלו על החזה, לא היה לו אוויר הוא שמע לחישה אבו מחלופה מוסר לך ד"ש ולהב חד פילח את ביטנו. הכאב היה חד ומשתק הוא לא הצליח לזוז וגם לא לצעוק.

הוא לא יודע כמה זמן עבר וכמה דם הוא איבד עד שמצאו אותו. בשל מצבו הוא הועבר לבית החולים איכילוב, שם הצליחו לייצב את מצבו והוא הוגדר כפצוע אנוש, הוצבה עליו שמירה. בשירות בתי הסוהר נפתחה חקירה עוד נוהל שמסתיים בלא נמצאו חשודים, והתיק נסגר.

 

שכבתי קצת עצבני כשקובי נכנס לחדר זורח כולו חיוך מאוזן לאוזן ואומר "כנראה מצאתי קצה חוט,יש עוד עבודה אבל אני בדרך הנכונה"

חזרתי למשרד אתמול ומצאתי איום שארד מהתיק, זה רק נתן לי מוטיבציה להמשיך. המשטרה הבני זונות האלה לא עושים כלום.עאלק תבוא תגיש תלונה..... קובי עצור. גם ככה כואב לי ואין לי סבלנות דבר מה מצאת?

מצאתי שאתה צחי ירדני ורעיתך שתחיה ריקי ירדני גנבו לכם את הזהות!!

מה זה אומר שאלתי? מי ? איך? מתי? למה? קובי אומר יש עוד שאלות כמו כיצד ואיפה תפסיק! תשתוק ותקשיב!

כמה טיפש ככה ממזר חשבתי,  כן אני מקשיב אמרתי לו.

 

בשב"כ קרא החרדי את החומר הוא הבין כי יש פרצה ברישומי משרד הפנים דבר שיכול לפגוע בבטחון המדינה אם איזה אירגון טרור ישים יד על הרעיון ואולי כבר שם. הוא קרא אליו כמה מאנשיו עידכן אותם בפרטים, והם יצאו לחטט קצת בשטח. מהר מאוד הבינו כי יש צח"מ שבודק את העניין והזמינו את ראש הצח"מ לפגישה ולתיאום עמדות אין טעם לחקירה כפולה.בשיחה ראש הצח"ח סיפר כי נמצאו 6 נשים בשם ריקי ירדני ככל הנראה אחת אמיתית ועוד כמה מתחזות ויש גם צחי ירדני אחד פצוע מרימון ואחד פצוע מדקירה ויש במעצר עוד. 

פעם ראשונה שהם נתקלו בפעולה כל כך יסודית ומקצועית עד לפרטים הכי קטנים לרוב רק מחליפים תמונה בת.ז עושים כמה מעשה עוקץ ונעלמים. הפעם מדובר בתעשיה שלמה כמות האנשים שנראים אותו הדבר ומן הסתם עברו ניתוחים פלסטיים,גם הנשים וגם הגברים חלק מבצעים עברות מרמה בקטן וחלק בגדול אחד  ניסה לשדוד קופאית,

ניסו למכור את דירת ראש העיר. עקצו קשישים ומי שסרב קיבל מכות. גנבו מהשוק האפור והסתבכו עם אבו מחלופה.הוא ידוע כאחד שלא חוסך בהוצאות על מנת לפגוע במי שמנסה לפגוע בו. אם צחי ירדני על הכוונת מצידו שכל הצחי ירדני בארץ ימצאו את הדרך להריח את הפרחים מלמטה.

החרדי לא סתם הגיע לתפקיד הוא חזר בתשובה לפני כמה שנים אחרי שניצל ממוות בטוח. הוא רואה למרחקים ושאל  מישהו בדק את הילדה? אני מבין שרק לזוג אחד או שניים יש ילדה מה איתה מי ההורים שלה? כל השאר כנראה המתחזים. מה שצריך למצוא זה את החוליה המארגנת את כל העסק לכו תדעו עוד כמה כאלה הם אירגנו אולי אפילו מחבלים רדומים שמחכים ליום פקודה.

אני אומר ככה השב"כ יטפל בצד הבטחוני ואתם תטפלו בצד הפלילי נעבוד ביחד ונחליף מידע סגור? סגור!

 

ריקי יצאה למכולת השכונתית להביא חלב, למרות הצמיד האלקטרוני הצמוד לרגלה. היא הסתכלה ימינה ושמאלה ושוב ימינה ושוב שמאלה, לא ראתה ניידת או שוטרים בסביבה גם שום דבר חשוד. היא בודאי לא הבחינה או שהבחינה והתעלמה מרוכב אופנוע שנשען עליו מול ביתה. היא  הסתובבה לסגור את השער כשכדור נורה לעבר רגלה היא לא שמעה את רעש הירי ככל הנראה אקדח עם משתיק קול פגע בה בירך ימין ועוד כדור בירך שמאל היא התמוטטה ונשארה לשכב. הכאב היה בלתי נסבל, ניגש אליה האופנוען ואמר לה זה ד"ש מאבו מחלופה. בפעם הבאה הכדור בראש. יש לך  שבוע לארגן 350.000 ₪ עבור כל ההוצאות שגרמת לו מאבו מחלופה לא גונבים סמים. 

 

פרק ז'

בשל האיומים על חייב של צחי הוא הועבר בחשאי לבית חולים אסף הרופא. במחלקה האורטופדית על מנת להטעות את הרודפים.

ביקשתי מקובי שיבוא איתי קצת לקחת אוויר והתיישבנו במבואה למחלקה, ראיתי את השוטר שלי מדבר עם שוטר אחר. קובי אמר תן לי רגע לגשש, הוא קם עשה עצמו מחפש משהו על לוח המודעות  והאזין לשיחה של הכחולים. " אתה יודע על מי שמו אותי לשמור על הנבלה הזה שמרביץ לקשישים צחי ירדני"

גם אני הבאתי עכשיו מאיכילוב איזה צחי אחד שדקרו באבו כביר לא נורא לא יהיה לנו משעמם.

קובי חזר קורן מאושר  אתה יודע מי שוכב בחדר לידך? צחי ירדני ! לא יכולתי להתאפק וקמתי במהירות,

חור הרסיס הזכיר לי שאני פצוע וחזרתי לשבת ,אני חייב לדבר עם הזבל הזה אמרתי לקובי. גם אני צריך להחליף איתו מילה או שתיים.

תן לי עד הערב ואני משיג לך איתו ראיון  שגם דן שילון לא יצליח.

 

ראש הצח"מ יצא מהפגישה קצת כועס על עצמו, איך פיספסתי את הקטע עם הילדה למה אני לא חשבתי על זה?

מאחר וזה כבר יצא, אז כדאי לתת לו עדיפות ולבדוק אותו מכל מקום אפשרי. הוא זימן אליו את אחת החוקרות שלו,ונתן לה הוראות מה הוא רוצה ממנה.

אחרי כשעתיים העובדת סוציאלית הביאה את הילדה לתחנת המשטרה למסדר זיהוי, השוטרת דאגה להביא לתחנה את כל הריקי ירדני שרק מצאו בלי זאת ששוכבת בבית חולים עם רגליים מגובסות, היא תראה תמונה שלה לילדה. העובדת סוציאלית וחוקרת נוער נכנסו לחדר שבצידו מראה הם הסבירו לילדה שבצד השני נמצאות נשים שדומות לאמא שלה ואולי גם אמא שלה אם היא תכיר אותה שתצביע עליה. הם הציבו כסא מול החלון הילדה טיפסה על הכסא, היא הבינה את המשחק זה כמו שאבא שלה היה יושב איתה על השטיח והיו מחפשים חיות דומות, פיל גדול ופיל קטן דוב שחור ודוב חום ועוד כל מיני חיות שהיא לא זוכרת איך קוראים להן.

החלון נפתח! הילדה שתקה! אחרי דקה החלה לבכות אני רוצה את אמא שלי. החוקרת ניסתה להרגיע אותה אבל לא הצליחה והילדה לא שיתפה איתם פעולה.לחוקרת עלה רעיון והיא שלחה SMS  לראש הצח"מ זה אישר והיא לקחה את העובדת סוציאלית והילדה בניידת, הן הגיעו צלצלו בפעמון ונראה על הילדה שהיא מתרגשת.

הדלת נפתחה ובדלת עמד סבא שלה. היא קפצה לזרועותיו  בצהלות שמחה העובדת סוציאלית שאלה האם הוא יכול להשאיר אותה אצלו זה עדיף על משפחת אומנה? בודאי השיב .

 

גם בשב"כ הרכיבו צוות מיוחד לבדיקת העניין, אחרי שבחנו את החומר מכל זוית אפשרית קיבלו כיוון חקירה.

החרדי הוריד הנחיות למנהלי המחוזות, שהפעילו אמצעים מיוחדים וסוכני שטח, שהחלו לאסוף חלקים לפאזל.

בתחילה היה נראה להם כי הפאזל מורכב מאוד, לרובו צבע כחול ים או כחול שמיים דבר שמקשה מאוד על הרכבתו, לאט לאט נוספו חלקים נוספים תרומתם של סוכני השטח והפאזל החל לקבל גוונים נוספים.

החרדי קיבל לידיו את החומר הזמני שהגיע תבונתו הרבה הביאה אותו עד הלום וכנראה תביא אותו רחוק יותר מפני שמהר מאוד ראה את התמונה כמעט במלואה.

הוא זימן אליו את ראש אגף מיעוטים בשירות, עד להגעתו החרדי כבר הדפיס נייר עמדה והוראות.

תקשיב אמר לו יש פה כל מה שאתה צריך כדי לפעול אתה מדווח רק לי בארבע עיניים.

החרדי ידע שזה רק עניין של זמן ולא הרבה זמן עד שהכל יתפוצץ והוא ככל הנראה כרגע, אם המשימה תצליח יועלה בדרגה ויהיה מועמד ראוי להיות ראש השירות. הוא התקשר לאבא של ריקי ובישר לו העניין בטיפול ראה את זה כסגור.

 

"צחי ירדני שנעצר במרינה באשקלון נמצא הבוקר תלוי בתאו" כך נמסר בחדשות הלילה אף אחד לא נתן דעתו לעניין פרט לקובי שישב בחדר האורחים בבית החולים וצפה בטלויזיה. הוא ניגש לשוטר והציג את עצמו כקובי חוקר פרטי שעובד עם עו"ד של צחי זה שמאושפז במחלקה הוא רק צריך ממנו חתימה להמשך עבודתו,השוטר התיר לו להכנס לחדר, צחי ירדני שכב ללא תנועה  בטנו מכוסה בתחבושת ענקית הוא מחובר לכל מכשיר אפשרי, צחי אתה ער? אה אה .ענה

אתה מסוגל לחתום לי על זה אמר בקול רם שהשוטר ישמע והתקרב תוך כדי למיטתו של צחי. אני יודע מי אתה באמת, לחש לו על אוזנו מה שעברת זה יהיה רק הקדמה אם לו תספר לי מה הולך פה? יש עוד צחי ירדני בחדר השני והוא ממש ישמח לבדוק אם אתה גם מסוגל לעוף כשיזרוק אותך מהחלון.

צחי סיפר לו כל מה שידע.

 

פרק ח'

זיאד חסן איברהים המכונה אבו מחלופה אף אחד לא יודע למה וגם אף אחד לא מעז לשאול אותו למה?

נחשב לעבריין זוטר בעולם התחתון אבל אכזרי ונקמן במיוחד. הוא מתעסק בזנות, הימורים בלתי חוקיים, סמים ורכוש גנוב. יש לו  צי רכבים לא יוקרתיים במיוחד שלא ימשכו תשומת לב. הרכבים האלה עברו שדרוג וכל מערכת המנוע הוחלפה. רכב שהיה נוסע 170 קמ"ש מגיע היום ל250 קמ"ש ואף יותר על מנת לברוח מהשוטרים שרדפו אחרי הסמים.הוא בנה לעצמו אחוזה על הר בגליל אי אפשר להתקרב לשם מבלי שהמצלמות או הכלבים או הגדרות יזהו את המתקרב. המשטרה לא ממש התעסקה איתו למרות בקשות חוזרות ונשנות מצד המועצה שלה ההר שייך ע"פ המינהל. למרות כל פעילותו הוא לא משך אליו אש מצד עברינים אחרים באותו מגרש העולם התחתון. הם ידעו שהוא נוקם לא רק במי שפגע בו אלא בכל מי שקשור אחים הורים לכן נמנעו מלהתעסק איתו השאירו לו נתח שוק. ולו אין עיניים גדולות לא ניסה להתגרות בהם.הוא חיפש להרוויח הרבה כסף מבלי להסתכן ועלה על רעיון שראה באיזה סרט ושיפר אותו למימדים של אסון לאומי.הוא הסתובב באחוזה מבלי מורא ופחד, הוא לא עלה בדעתו שמזל"ט מרחף מעל מצלם ומקליט כל פיפס שקורה בבית.

 

אבא של ריקי לקח את הילדה למגרש המשחקים ליד הבית .הוא היה מאושר עד הגג לשחק איתה בנדנדה  ובמגלשה.החליף חויות עם סבים נוספים בגינה, כשמישהו נגע בכתפו הוא קפץ והסתובב, החרדי עמד ונתן לו מעטפה אתה לא פותח את זה  עד מחר בערב . הייתי מביא לך את מחר אבל אני אהיה עסוק.

לפתוח או לא שאל את עצמו אחרי התלבטות ארוכה החליט לשוב הביתה והטמין אותה בכספת.

 

התעוררתי למגע יד קרה על הלחי וקובי בחיוך אומר לי " צחי רצה להעיר אותך ולא נתתי לו"

קובי יא מטומטם לך מפה הפטרתי תן לישון. אתה לא רוצה לראות את צחי לא צריך!

קמתי מיד, נו מה אני הולך אליו? לא ענה לי כבר הוצאתי ממנו הכול הוא פוחד ורוצה לחיות.

אז מה סיפר לך שאלתי? שמו בן ציון והוא קיבל ת.ז בתמורה לעבודות שחורות. הוא היה נהג של הזונות, היה מעביר סמים ללקוחות  עד שקיבל אומץ והחליט לשדוד את הקופאית  לרוע מזלו ירו לו בישבן ואבו מחלופה ניסה לחסל אותו באבו כביר.אם היו עוצרים אותו לבדיקה שגרתית היה מציג ת.ז במסוף היו בודקים ולא רואים עבר פלילי בדרך כלל היו משחררים אותו. גם זונה שהיה מסיע קיבלה ת.ז עשו לה ניתוח קטן והם הציגו עצמם כזוג נשוי. מאיפה קיבלו את הת.ז שלנו שאלתי?

 

בשב"כ ובמשטרה כבר הכינו תוכנית לפשיטה על המבצר של אבו מחלופה.את הגג הוא לא רישת במצלמות וכלבים לכן נבוא אליו מהשמיים.יחידת הימ"מ קיבלה אור ירוק והם צנחו מגובה 8000 רגל בשקט כ20 לוחמים על הגג. אף כלב לא נבח. הם נכנסו למבנה והחלו להסתובב בחדרים אבו מחלופה יצא מהשירותים מפהק בדרך למיטה השכיבו אותו 2 לוחמים אזקו אותו וכיסו את פיו ועיניו העלו אותו במדרגות לגג. מסוק שלשל חבל והרים אותם למעלה אבו מחלופה נעלם.

לוחמי הימ"מ התפלאו למצוא מתחם כזה גדול ללא שומרים ואבטחה כיאה לכריש ומבצר שכזה,עד שהגיעו לקומת המרתף.

שם נעמדו ולא האמינו למראה עיניהם. עשרות נשים הסתובבו בלבוש חוה. חלקם עסקו באריזת מנות סם, חלקן פשוט ישבו על הרצפה, חלקן בהו בטלויזיה ושומר ראש אחד שמשגיח עליהן היה מסתובב בחדר. כשראה את הלוחמים מכוונים אליו את הרובה נשכב מיד ולא התנגד למעצר.

בהמשך החיפוש נתגלה חדר ניתוח מצויד במיטב המכשירים. ובחדר אחר בית דפוס דיגיטלי

כסף מזוייף ותעודות זהות בשלב מתקדם של זיוף. ערמה של כרטיסי אשראי ומסמכים רבים.

 

יאללה קובי תמשיך ... אבו מחלופה מצא דרך לעשות כסף קל. הוא שכפל זהות ומכר את תעודות הזהות לכל המרבה במחיר. ככה מי שקנה את זהותך יכול לפתוח חשבון בנק, לפתוח חברה ולקבל הלוואה בשוק אפור עם השיקים שקיבל על שמך, לעבור עברות תנועה ואתה תקבל את הדוחות. להעביר סמים כאילו אתה הבלדר הבנת  עד פה?. איך הם הגיעו אלי ואל ריקי? אתה זוכר מתי או אם צילמת את תעודת הזהות שלכם באיזה מקום?

יכול להיות שהשומר ביציאה מהחניון? מה קרה עם השומר שאל קובי? רציתי לצאת מהחניון ולא היה לי מספיק כסף אז השומר אמר תשאירו לי את תעודת הזהות לכו תמשכו כסף מהכספומט ובחזרה תקבלו אותם. זהו אמר קובי פה הטעות שלכם מספיק שניה של חוסר תשומת לב והוא מצלם את זה באייפון בטח גם הקוד הסודי של האשראי טחוב בכיס הפלסטיק. את המספר כרטיס מקבלים בשניה כי הוא בולט ומשאיר הטבעה,

עם עפרון צובעים בעדינות והמס' נגלה לעין.עכשיו כשאתה מדבר אני נזכר באמת שקיבלתי אותו בחזרה קצת מלוכלך.

 בכל אופן השומר הוא חייל אצל אבו מחלופה העביר לו את הפרטים קיבל כמה שקלים ואתה הרסו לך את החיים. אתם הייתם הפיילוט הוא החליט שלא לשכפל פעם אחת אלא 6 אפילו 7 פעמים ופיזר אותם בארץ ככה יהיה קשה יותר לעלות עליהם ועליו. גייס מכל הזונות נשים שדומות לאישתך עשה להם ניתוח פלסטי שיהיו ממש דומות לריקי.אתה לא ממש מציאה כך שהוא מצא גם גברים שדומים לך ועשה להם בפנים גם שינויים ע"פ הצורך.

הבעיה התחילה שהכפילים לא נשמעו להוראות והחלו להתרברב ולבצע פשעים בלי רשות, אחת העבירה סמים וגנבה כל פעם קצת עד שעלו אליה. היה זוג שהרביץ לקשישים בזמן שוד, וזה הדליק את כל המשטרה. באחד הבתים הם מצאו תיק שנשכח ושם גילו את התעודות זהות שלכם.

בכל אופן אבו מחלופה התכוון להפוך את זה לעסק ולהכניס ככה לארץ מחבלים ובלדרים, כשהוא הבין שכל העסק הזה התחרבש לו. בגלל כמה טיפשים התחיל בחיסולים ואתה ניצלת בנס.

ומה יהיה עכשיו שאלתי? עכשיו אתה תשמור קרוב קרוב את כל המסמכים שלך תשאר תמיד בקשר עין עם כרטיס האשראי שלך אל תחתום על נייר ריק או בסופר מרקט או בחברות הסלולר על המשטח הדיגיטלי.תבקש תמיד לחתום על הנייר ותקח העתקים. אין מה לעשות הכל פרוץ. אתה תצא מפה בריא ושלם חייך כבר לא יהיו אותו הדבר.

הבנקים כבר הודיעו שהם מבטלים את כל התביעות נגדך ואני חושב שכל התובעים יעשו כמותם.

 

במשטרה ובשב"כ נערכו מסיבות עיתונים וכל אחד ניסה לפאר את חלקו בפתרון הפרשה,כולם הרימו כוסיות לחיים. החרדי עלה בדרגה ומועמד לראשות השירות. ראש הצח"מ קודם לתפקיד מפקד תחנה.

קובי חזר לעקוב אחרי חייבים בהוצאה לפועל, אבו מחלופה הועמד למשפט ונעלם באחד מבתי הכלא השמורים.

ואילו אני חזרתי לריקי ולבתי הקטנה שלא ראיתי הרבה זמן, אבא שלה עשה לנו מסיבה קטנה והוציא מעטפה

הוא קרע אותה, בפנים נתגלו לנו 7 תעודות זהות שלי ושל ריקי וכרטיסי אשראי ומפתחות של מרצדס.

לא חזרתי לעבוד אצל היבואן פלסטיק, הפכתי למרצה מבוקש בבתי ספר ובקורסים של המשטרה .ומזהיר אותם מפני קלות הראש שיש היום בכל הקשור בזיוף וגנבת זהות =אם זה קרה לי זה יכול לקרות לכל אחד!!

 

                                                              

סוף

©כל הזכויות שמורות לתפוחי

תגובות