סיפורים

איך להצליח בעסקים


היום נלמד איך להצליח בעסקים. אבל בשביל זה, קודם כל, צריך להחליט מה אתם רוצים לעשות.

אם הנכם מתקשים למצוא תשובה מיד, אני אעזור – נניח שאתם החלטתם לפתוח בית-קפה.

למה דווקא עסק כזה? איך אני יכול לדעת? זו הייתה ההחלטה שלכם אחרי הכל, לא שלי – אני רק עזרתי לכם להגיע אליה.

 

ועכשיו, כאשר אתם כבר יודעים במה אתם מעוניינים לעסוק, אתם צריכים להתחיל להקים את העסק עצמו – תגיעו לחלק היותר יקר של העיר ותבחרו מקום מתאים. עדיף ליד בית-קפה קיים ומשגשג. הסיבה לכך – שאם הם הצליחו למלא את המקום שלהם בלקוחות, אתם יכולים להשתמש בלקוחות האלו עבור בית הקפה שלכם.

 

אנחנו לא מלמדים כאן איך להביא לקוחות חדשים לעסק. אנחנו מלמדים איך להצליח בעסקים. ויש הבדל עצום – אתם מבינים, כדי להצליח בעסקים אתם רק צריכים לקוחות. זה לא משנה אם תביאו אותם בעצמכם או תיקחו אותם ממישהו אחר. הם יהיו הלקוחות שלכם, וזה מה שחשוב, בסופו של דבר, כדי להצליח.

 

אז, הנה אתם בבית-הקפה החדש שלכם רק עם לקוח אחד – אתם עצמכם. עכשיו זה הזמן המתאים להגדיל את מספר הלקוחות.

אתם צריכים למצוא פורום מקומי ולזרוק שם רמז כי למתחרים שלכם יש בעיות עם ספקי הקפה. זה יגדיל את מספר הלקוחות שלכם עד לשלושה לפחות. תמיד יש אנשים שלא אוהבים דברים שליליים – אפילו דברים מחוסרי הגיון לחלוטין, אבל שליליים.

 עכשיו אתם צריכים לרמוז בפורום שמצאו כמה חיידקי סלמונלה בבית-הקפה של המתחרים. מספר הלקוחות שלכם אמור להתחיל לגרד את השלושים. אל תקוו שיבואו יותר מזה – בכל זאת, כמות האנשים שהם בורים כל כך עד שמסוגלים להאמין שניתן למצוא סלמונלה בקפה, היא מוגבלת.

עכשיו, אם כך, אתם ממשיכים – זורקים פה ושם, כי המתחרים שלכם עברו. לאן? הו! לכתובת של בית-קפה שלכם, כמובן.

רק עוד חמישים באו אליכם? ובכן, נראה שהאחרים רצו לבדוק את נושא העברה.

 לכן, עבור אותם הספקנים, שטרחו והלכו לבית-הקפה המתחרה לבדוק, תשימו שלט גדול לפני המקום. השלט, כמובן, יסביר כי בית-הקפה עבר. וגם שינה את שמו. לאיזה שם? אתם עדיין צריכים לשאול? ובכן, תחשבו על זה בעצמכם.

תחזרו לבית-הקפה שלכם. שם תמצאו עוד חמישים לקוחות "חדשים". עם זאת, אתם יכולים להיות מופתעים כי ישנם כמה ציניקנים קשים במיוחד שלא האמינו לשלט שלכם ונכנסו למקום של המתחרים.

 טוב,עכשיו הוא הזמן הטוב ביותר עבור שיפוץ חזית הבניין. תביאו כמה עובדים, והם יקימו פיגום לפני כניסה לבית-הקפה המתחרה. פיגומים יהיו באורך וגובה הבניין. תשימו על הפיגום בד ירוק לא חדיר לאור ואליו תחברו שלט גדול עם מילה "לכאן" מעל החץ שמראה למקום שלכם.

 עכשיו, כל הלקוחות של המתחרים שלכם אמורים להיות בבית-הקפה שלכם. אתם יכולים להתחיל לעבוד.

 אתם לא יודעים איך מנהלים את בית-קפה? טוב, לא נורא – לכו למתחרה שלכם ותציעו לו שהוא יסגור את המקום שלו ויבוא לנהל את בית-הקפה שלכם. עד עכשיו, הוא כבר היה אמור להבין היטב כי עדיף לו להסכים להצעתכם הנדיבה.

וכעת, שאתם הצלחתם כל כך בקלות במיזם שלכם, אתם יכולים להתרגע – תתיישבו, תלגמו קצת קפה ותחשבו על העסק ה"חדש" הבא שלכם.

תגובות