יצירות אחרונות
מכשולים ומשברים בשלום (0 תגובות)
דני זכריה /שירים -25/06/2026 06:01
פַּרְדֵּס חַנָּה־סִיטִי (1 תגובות)
יעקב - RDT /שירים -25/06/2026 00:29
מאראדונה (1 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -24/06/2026 17:40
האור שבסוד (6 תגובות)
מרים /שירים -24/06/2026 14:14
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (12 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (6 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
שירים
שירים מרגיזים - לפסטיבל שירי ילדים של אודי
שירים מרגיזים כשהייתי בת ארבע אמרו לי שמרים וילנסקי כתבה עלי שירים היא כתבה: במיטה שוכבת נורית על ידה יושב דובון... והיא כתבה שקמתי וקראתי לאבא שאת החושך יגרש כי הוא מפריע ואני אהבתי אותו, כי בחושך באו כל הסיפורים וכל השירים וגם פיה היתה שעלי שמרה והדובון היה מספר לי חלומות ואפילו היום הוא עדיין יושב לידי בלילות. כשהיתי בת ארבע ואולי בת ארבע ורבע קיבלתי ספר דקיק שבו כתבה מרים שיר בכלל לא יפה וכשהקריאו לי אותו אמרו שהיא כתבה על דני ועלי - וצחקו והיא לא הכירה אותי בכלל אז על איזו נורית היא כתבה? היא כתבה שדני נתן לי פרח קטן וכחול וגם תפוח אחר כך כתבה שזרקתי הפרח לחצר איך יכולתי לזרוק פרח כחול ויפה? אני הכי אוהבת כחול ועוד היא כתבה: נורית אכלה התפוח והלכה לשחק עם ילד אחר. ואני שיחקתי עם כל הבנים בחצר שיחקתי בג'ולים וגם בכדור אז איך היא יכולה הייתה לכתוב ככה כשלא הכירה אותי בכלל וכולם צחקו עלי – גם כשכבר הייתי גדולה אפילו כשהייתי בת שבע שרו לי בלגלוג "נורית אכלה התפוח הפרח זרקה בחצר והלכה לה לשחק עם ילד אחר". רק את הטנטן שלי היא הכירה אולי כי גם לה היה טינטן כזה בפנים שבגללו היא כתבה את השיר... והיום כשאני סבתא לנכדים הם עדיין בחיוך וקריצה שואלים סבתא, זו את הנורית שם בשיר?
תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |