פוסטים

זריקת מוטיבציה לזמנים קשים



כמה קשה לעשות את הדבר הנכון. אפילו יותר קשה מלהחליט החלטה, זה לעמוד בה. ההחלטה נעשתה כבר מזמן, את יודעת מה עלייך לעשות, את יודעת איזו החלטה תגרום לך להרגיש חזקה אם תצליחי לעשות אותה. אבל החלק הקשה הוא להוציא אותה מתוך הראש שלך אל המציאות, וליישם. 

זה היה יותר קל אם היית מצליחה לזכור לכל אורך הדרך ללא עוררין שמה שעשית הוא הדבר הנכון. הבעיות מתחילות כשאת כבר לא בטוחה בזה. פה את צריכה להתנהג כמו צוללת. לצלול עמוק ולנתק את עצמך מהעולם שלמעלה, ולצוף חזרה אל האוויר רק אחרי שהמלחמה שמתנהלת על פני האדמה נגמרה. לא להקשיב למחשבות שלך עצמך. להבין שברגע שהחלטת, נפלת מצוק. וכל סערת הרגשות והמחשבות וההתלבטויות שיבואו, הם רק חלק מהנפילה. תתעלמי מהן. את לא מסוגלת לחשוב בצלילות. לחכות עד שתהיי בטוחה שכל הפרשה מאחורייך, והיא לא מעוררת בך יותר רגשות קיצוניים. רק אחר כך תוכלי להתחיל לבקר את עצמך באובייקטיביות ולבחון מחדש את כל ההחלטות שקיבלת והסיבות להן. 

אם דעתך לא השתנתה, וגם אחרי הנפילה הגעת למסקנה שמה שעשית הוא הדבר הנכון, ברכותיי.                                             אבל אם לא... אם עכשיו, במבט לאחור ובראש מפוכח, את חושבת שפעלת שלא כהלכה וגרמת לעצמך סבל לשווא ולא הגעת לשום תוצאה רצויה, את יכולה להתנחם בעובדה שבזמנו כן היית בטוחה שאת עושה את הדבר הנכון, והיה לך מספיק כוח לעמוד בהחלטות שקיבלת ולא להישבר. את אדם שמסוגל להתמודד עם קשיים. את לא חסרת עמוד שדרה. את מסוגלת לעמוד בשטויות הפסיכולוגיות שהמוח שלך מנסה להפעיל עלייך. אז, ברכותיי גם לך. ובפעם הבאה תלמדי מהטעויות.

תגובות