יצירות אחרונות
שינה טובה (0 תגובות)
צביקה א הורוביץ /שירים -22/06/2026 21:05
מִפְרַשׂ הַהַשְׁרָאָה (2 תגובות)
אביה /שירים -22/06/2026 18:59
לו היייתי ציפור--מוקדש באהבה לעליזה אהובה (6 תגובות)
מרים /שירים -22/06/2026 18:33
אוהדים הורסים (2 תגובות)
jakuper /סיפורים -22/06/2026 14:08
אומללה (12 תגובות)
אריק חבי"ף /שירים -22/06/2026 13:18
מלכת חדר הכושר (4 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -22/06/2026 12:50
אֲנִי צוֹעֵד לִי חֶרֶשׁ🌹🌹🌹 (13 תגובות)
שמואל כהן /שירים -22/06/2026 09:47
עיזה פזיזה (4 תגובות)
דינה קגן /סיפורים -22/06/2026 08:34
שירים
רחמיםרחמים מה נעים וחמים בתוך הרחמים מרגישים עטופים כמו בתוך עננים רכים . בתוך הרחמים, בפנים, נמצאת
הרחם ובה שוחה וצף העובר, מוקף במים חמימים, ומבלה בה בנעימים הוא עטוף ברחמי אימו ובאהבתה. כוחו של הרחמים להעניק , לחבק לעטוף וללטף ויש בו אפילו ריח נעים של מיני בשמים. ומעל הרחמים עפה לה גבוה בשמיים ציפור הרחם מביטה היא למטה ואומדת את מידת הרחמים אצל האדם ובעלי החיים וביום הדין מדווחת היא ליושב במרומים. מי נהג באחר במידת הרחמים ומי לא ידע את משמעות המילה ולא מצא לנכון לתת לה מקום בחיים. מי נוהג בחמלה כלפי האחר ומי מתעלם. "רחמו רחמו עמי" ציווה האל אזי אפוא הרחמים אצל האדם? אולי רק מחר ארגיש מרחם ומרוחם, חשב האדם, ומה היום,נשאל, הזהר עלול להיות מאוחר ענה אל הרחמים. תגובות
יצחק אור
/
עטוף ברחמים
/
24/09/2020 10:35
אילה בכור
/
אכן ולא כול אחד ניחן בהם
/
24/09/2020 16:55
רבקה ירון
/
***
/
24/09/2020 10:58
אילה בכור
/
רחמים זאת אנושיות במיטבה תודה רבקה וגמר חתימה טובה
/
24/09/2020 16:56
אושרדור
/
לאילה
/
24/09/2020 12:50
אילה בכור
/
תודה אושר וגמר חתימה טובה
/
24/09/2020 16:56
עליזה ארמן זאבי
/
איילה יקרה !רחמים...מלש
/
24/09/2020 16:26
אילה בכור
/
עליזה חברה יקרה בחלט רצוי וצריך להיות תמיד חנון ורחום- תודה וגמר חתימה טובה
/
24/09/2020 16:57
שמואל כהן
/
אנו באמת זקוקים לרחמים
/
24/09/2020 17:13
אילה בכור
/
לחמלה ולרחמים אחד לשני ולעצמינו-תודה שמוליק וגמר חתימה טובה
/
24/09/2020 19:42
דני זכריה
/
מה היום נשאל
/
24/09/2020 17:45
אילה בכור
/
בהחלט מסכימה -תודה וגמר חתימה טובה דני
/
24/09/2020 19:43
יקיר (יקי) דסא©
/
כל אחד באיזשהו מקום זקוק למעט רחמים..
/
24/09/2020 19:12
אילה בכור
/
לגמרי אם לא מאדם אז מהאל-תודה יקי וגמר חתימה טובה
/
24/09/2020 19:44
אורנה
/
חמלה, רחמים מידה טובה ותמיד
/
24/09/2020 20:31
מרים מעטו
/
אילה יקרהתציצי בבקשה �
/
24/09/2020 23:13
גלי צבי-ויס
/
כמו ברחם
/
25/09/2020 07:21
אלה לי
/
רחם מרוחם רך חם ~love~רחם עלינו
/
25/09/2020 08:20
התחברותתגובתך נשמרה |