סיפורים

סוף דבר (מסקנות אישיות מחיי)

סוף דבר

 

 

 

כשאני נזכר בעבר, אני מגיע למסקנה שהייתי צריך למות כבר מזמן. העובדה שאני עוד חי מראה שבורא היקום רצה להשאיר אותי כאן, עד שאשלים את מה שאני צריך. אני אסיר תודה כלפיו על כל החסדים שעשה עמי, ומבין שהייתה לו סיבה להעביר אותי את כל מה שעברתי.

 

אז עם הזמן התבוננתי ולמדתי רבות. מבחינה פוליטית וחברתית הבחנתי בדברים גדולים וחשובים לאורך השנים, בעקבות ההשכלה שעמלתי לרכוש.

 

אנו חיים בעידן של טרור. הטרור המערבי. (ונכון, הוא לא הטרור היחיד, אך הוא החזק והלא מורגש ביותר).

 

התרבות המערבית מקורה ביוון וכיום מונהגת על ידי ארצות הברית של אמריקה.

מדינה זו, המנהיגה את העולם המערבי כולו וסוחפת אותו להיות כמוה, וכמו כן גם מנסה להשתלט על שאר העולם ולכפות את דתה גם עליו, כופה על כולם את התרבות, החוקים, והמוסכמות שלה.

"מלחמות מתנהלות כדי לכפות על אנשים אמונות ועקרונות, אפילו חופש". ובכן, החברה בארצות הברית הפכה למה שנקרא "פרוגרסיבית", וכך היא מנסה לכפות על שאר העולם את תפיסה מעוותת זו. זוהי למעשה תפיסה טרוריסטית שאם תצליח לנצח במלחמה לגמרי יכלו כל הקיצין. חלק נכבד מהפצת תרבות הרשע האכזרית הזו מגיעה מהאקדמיה, אליה הולכים וממנה לומדים רוב הצעירים בעולם המערבי, אך לא נראה לי שמקור ההפצה משנה, מה גם שהוא לא היחיד.

 

"גם שעון מקולקל צודק פעמיים ביום".

חלק מן המוסלמים, אותם אינני פוסל ואינני משבח, קוראים לארצות הברית של אמריקה "השטן הגדול". ובכן, אף על פי שלא כל מה שרואים הוא מה שקיים, כמו שכבר ציינתי, לאחר התעמקות גדולה בארצות הברית ובתרבות המערבית, אני מבין שזה נכון.

 

אז מה יש לנו בעולם? את הפרוגרסיבים המערביים והטרור שלהם; את המוסלמים, שלרוב מתנגדים לתרבות זו, ולעיתים אף מגיבים בטרור גם הם; בנוסף, צריך לקחת בחשבון גם את סין ורוסיה, שתי מעצמות על שלא בדיוק מקבלות אף אחת משתי התרבויות הקודמות, ודעותיהן חשובות; ולבסוף, אחרונה וחביבה, היהדות שלנו. היא תמיד קטנה ולכאורה מגוחכת בקטנותה ובחולשתה, אך מי שלמד היסטוריה יודע... היהדות תמיד שורדת, ולכן אנו ננצח, הדבקים בתרבות היהודית ולא ההלינסטית (שהפכה לפרוגרסיבית, טרוריסטית, וחסרת רחמים), יוכלו להינצל מזרועות הטרור הפרוגרסיבי הרשע וחסר הגבולות, גם אם שאר העולם, או רובו, יבלע לתוכו. אלו מאיתנו שנסחפים אחר תרבות זו, כנראה ידונו לכליה, אך הדבקים בתרבות של עמנו ישרדו לנצח.

 

אף על פי שעיקר הסכנה אותה אני מתאר היא התרבות המערבית והפרוגרסיביות שלה, לא אוכל, לצערי, לפרט מהי בדיוק פרוגרסיביות. עידן הטרור בו אנו חיים לא מאפשר כתיבה חופשית, ואף על פי שהייתי רוצה, מאוד, לתאר מהי סכנה זו, לא אוכל לעשות זאת. לא אוכל לפרט ולהסביר מהי אותה פרוגרסיביות נוראית. חלק גדול מהאנשים, גם בעמנו, כבר נבלעו לתוך האסכולה הזו, ודיבור שלילי על מרכיביה יראה הזוי ומלא שנאה, ולכן אני משאיר את מאמר זה למשכילים בלבד, ונחכה לגאולה מאיום זה, ועל אותם משכילים שעליהם נאמר "וחכמת המסכן בזויה, ודבריו אינם נשמעים" (קהלת ט, טז), יאמר "והמשכילים יזהירו כזוהר הרקיע, ומצדיקי הרבים ככוכבים לעולם ועד" (דניאל יב, ג).

 

תגובות

גלי צבי-ויס / אסיר תודה / 22/06/2022 07:12
רחל בנגורה / מעניין / 22/06/2022 08:02
אביב אריאל / *הולך / 22/06/2022 19:54
שמואל כהן / תודה אביב על המאמר / 22/06/2022 09:39
אורנה / ניסיתי להכנס לנבכי מילותיך / 23/06/2022 08:30
רחלי ג. / הפתיח שלך דווקא רגוע ושמח בחלקך. ושאר הדברים הם דעתך בלבד / 27/06/2022 12:02