יצירות אחרונות
האור שבסוד (3 תגובות)
מרים /שירים -24/06/2026 14:14
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (8 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (5 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
סיפורים
אחי...-אחי? -אה? -אל תשאל איזה קטע הייה לי! -קטע? -כן קטע... עם איזה פרגית! -פשש... שפוך שפוך. -טוב, הכל התחיל שטיילתי ביער. נו אתה יודע איך אני אוהב לטייל לבד. -כן... -אז טיילתי.. הייה נחמד, עד שראיתי אותה, היא הייתה עם חברות... אבל איך אומרים... היא .. היא -תפסה לך את העין. -כן ממש הזלתי ריר עליה -מה?! פרגית פרגית.. משהו טוב?! -בחיים לא ראית כזאת פרגית. בכל מקרה.. מיד התכופפתי, והתחבאתי מאחורי איזה עץ. אתה יודע איך אני .. בוחן קודם.. רוצה ללמוד על נקודות התורפה. -כמו כולנו. -אז הקשבתי... -מה הם אמרו דברים מלוכלכים? שיחת בנות כאלה? - לא בדיוק.. הן דברו על אוכל... מדהים כמה הן יכולות לדבר על אוכל! -אל תגיד לי שישבת שם והקשבת להן... הלכת להציג את עצמך לפחות? -אם הצגתי את עצמי? אתה יודע איך אני עושה את זה לא? -כן אתה די טוב, לא כמוני אבל... -כן תודה. -אין בעד מה... -למעשה אתה די טוב... בפעם האחרונה שראיתי אותך... -אם... אני יכול להמשיך בסיפור?! -או.. כן סליחה. -טוב אז התקדמתי אליה... חברות שלה מיד הבינו את הרמז והתעופפו להן. זה הייה נהדר. רק אני והיא. הייתה מן כימיה כזאת. -פששש... -כן. בערך ליקקתי לה את כל הגוף. -מה?! היית עדין כזה? רומנטי? -נו אתה יודע.. כמה נשיכות לחממם את האווירה. -פששש... טוב.. יפה לך.. רק חבל... -חבל?! -כן.. היית מסדר לי איזה חברה שלה. -נו אל תעשה לי את הפרצוף הזה. -איזה פרצוף?! -אתה יודע איך אני ... שאני רואה אני נינעל... -נו טוב. -אבל...הבאתי לך הפתעה... אני יודע שאתה הכי אוהב את הכנפיים. אז שמרתי לך אותם! -מה?! באמת?! וואי תודה אחי! רגע ... גם אתה הכי אוהב את הכנפיים. -כן אני הסתפקתי בחלקים הפנימיים הם לא רעים. תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |