יצירות אחרונות
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (4 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
שירים
זעזועדיון ששמעתי בטלוויזיה בערב יום השואה 2006
אז שמעתי אחה"צ טלוויזיה, כמו בכל ערב יום שואה אך בכל זאת דבר קרה שלא קודם לכן ארע ... וממש נבהלתי נורא ! "הכחשת השואה" - המושג לא חדש-הוא מוכר ונודע אך הוזכר בדיון עם ילדים שחושבים –שטכסים הם פשוט –מ ש ע מ י ם ! אי לכך –הם מציעים- טכס "אלטרנטיבי" בו לא יזכירו עוד מה שארע-לפני למעלה , מלפני שישים -שנה "כי למי מזיז" כך טענו - "טף אישה וקשיש" כך אמרו - ולא הזדעזעו... מי ששמעו !!! לאן הובלנו הטכסים ? איפה הבאנו הילדים ? מה עשינו ל"עבר" שלילדינו –בחלקם נראה "נדוש" כבר... שסיפרנו להם זוועות "בלבד" ו"גדשנו להם את הסאה" עד שלהם כבר לא היה אכפת... לי זה עדיין נשמע נורא "אתה צריך לייפות את השואה" ? מסתבר –שאל ילדים –צריך לדבר בגובה העיניים לספר להם הכול בצורה שיפקחו להם את האוזניים ! להתחשב בעבדה שדורות עברו שניים -שלושה אך הפחד אצלם - נשאר נורא כי זה נוגע לסבתא וסבא ואם לא לשלי אז לשל חברי ודמעות בליבם - לא נסתרות נשארו מהילד השני... כך שהתגובה נהייתה קהות חושים - כביכול ועלינו לשנות זאת - את הכול ! כדי שחלילה לא תהא אי רגישות בתוך עמנו ארצנו לשואה –בעוד דור אחד "דורותיים" שנה או שנתיים ... תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |