סיפורים

סיפור בהזמנה אישית - גרושתי

 

סיפור בהזמנה אישית - גרושתי

 

אם הייתי יכול להיות בשני  מקומות בו זמנית הייתי בוחר להיות איתה בשני המקומות גם יחד, אך לדאבוני זה בלתי אפשרי, (אני כותב עם דמעות בעיני) לאחר הגירושין כל אחד הלך לדרכו, לעיתים האהבה נשארת ובכל זאת לא מסתדרים אחד עם השני. אני מעודד את עצמי  שאומרים שכל זוג שלישי  מתגרש, אך הדבר במציאות  לא פשוט כלל.

גירושין זה מצב של משבר ודיכאון, לאחר כל החלומות הוורודים  שחלמנו ביחד.

לאחר כמה שנים של אושר בחיינו המשותפים, החליטה אשתי שהיא לא יכולה להישאר בארץ ללא משפחתה היקרה וכי המרחק מקשה עליה, אז  החלו ביננו חילוקי דעות ואני אישית לא יכולתי וגם לא רציתי לעזוב את הארץ, אז לדאבוני היא לקחה את כל חפציה איתה ונטשה אותי, אהבתי הרבה אליה עדיין קיימת, אך לאחר שהיא עזבה היה לי ברור שאולי אהבתה אלי לא הייתה כנה וחזקה, בחיים יש הפתעות, עם כל הקושי שבדבר הפרידה אני מתחיל לאט לאט לעודד את עצמי שאולי זה לא המזל שלי ואני עדיין צעיר ואוכל למצוא בחורה כלבבי שתישאר אתי לעד.

המחשבות לא מרפות ממני היא עדיין קיימת אצלי אי שם בליבי,  וכל יום שעובר רק מגביר את געגועי אליה, וחושב על הימים והלילות שבילינו ביחד וזה רק מקשה עלי יותר את הפרידה מאשתי, יקח לי אמנם זמן רב עד שאהיה מסוגל לצאת עם בחורה אחרת, אך אני מאמין שגם יום זה יגיע, בכל זאת אם הייתי יכול להיות בשני מקומות בו זמנית הייתי בוחר להיות איתה בשני המקומות גם יחד.

 

© כל הזכויות שמורות – ג.פ

 

 

תגובות