יצירות אחרונות
האור שבסוד (3 תגובות)
מרים /שירים -24/06/2026 14:14
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (8 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (5 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
שירים
מהלבמהלב אתמול ניתנה לי האפשרות, או יותר נכון אני אפשרתי לעצמי לעצור רגע ולהתבונן ולראות באמת איזו כברת דרך עשיתי באופן באמת סימבולי - שנה עברה. שנה בדיוק מאז שעשיתי את האאוטלוק. מאז עברו הרבה מים בנהר... שנה של חווית אינסופיות, תובנות, רשרוש האסימונים הנופלים, תהליכים, עצב, שמחה, הצפה של רגשות מעורבים. הפיכת הנתינה לדרך חיים. לראות איך אנשים נפתחים בימים ספורים כמו פרחים. להצליח לדון כל אדם לכף זכות. למצוא בכל בריה רק את הטוב. לדעת מי אני, מה האמת שלי וללכת איתה. להפסיק לפחד מהעוצמות שלי. להבין שאני יכולה להיות האויבת הכי גדולה של עצמי. לגלות כמה אהבה יש בתוכי. ולא שאין לי נפילות. יש. ועוד איך יש. אבל זה היופי שבחיים. איך בכל קושי אפשר לראות הזדמנות. איך בתוך החושך ניתן לראות את האור. דמעות של טוהר, של ניקיון, זולגות כבר כמה ימים. בתחילה נבהלתי מהדמעות האלה. מה קרה לי שהפכתי להיות כל כך רגישה? ואז הבנתי שהתקלפתי לי כמו בצל, שכבה אחר שכבה, והגעתי למי שאני עמוק בנשמה. שלא "הפכתי" להיות. שתמיד הייתי. וגם אני צמחתי לי מתוך השורשים הכל כך חזקים מתוך האדמה והפכתי להיות לפרח נפלא!!! תודה ב א ה ב ה גדולה, עינת תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |