יצירות אחרונות
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (3 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
סיפורים
מי אני לחושבי אני רק יפהמי אני?
מה להתנהגות כך הם חושבים עלי רק פניים יפתו לא עלי באמת מי אני
אני מרגישה כמו אפרודיטה כמו קללה למה רואים רק את גוף שלי! לא את מחשבות שלי את רגשות שלי אני כמו כלי שבור,כמו מלאכית כנפם שבורות,אתה משתמש בי כמו קישוט על יד שלך אתה לא לוקח אותי ברצינות אני מרגישה כמו רוח רפאים,כמו שאני רק קימת שאתה בא אומר לי שלום מה מצב? כמה אני חולה על שפתיים שלך איך שאתה באותו רגע כזה מתוק רוצה לעשות לי שמחה לאותו רגע אני אותך שמח.אבל רק מתי שמתאים לך אני יכולה להיתקים לדבר איתך. למה מה אני רק דבר אפשר להיות מתי שאתה רוצה. מתי שאני רוצה לדבר איתך בזמן לא מתאים לך אזה אתה כאלו קר כמו קרח לא מבין מה אני רוצה ממך ?למה אני מפירה לך זמן אני רוצה אם אני לא קימת?למה אני בוכה אם אין לי קול אין לי פניים אני כאילו יפה יותר אבל אין לי שום כוח אתה כוח שלי את סיבה שלי אבל למה אני רוצה להשתרר מי קלל זות ליהנות אישה חזקה אולי זות מושחת בחוטים אומרת לך איך להתנהג ולפגוע בך אבל אין בי כל טינה לך, אולי זה חוסר שבי.אתה עוד אחד שחושב אני מקסימה אבל לא רואה אותי לגמרי אותי למה? למה? תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |