סיפורים

נסיך קטן

איך הוא הסתכל עלי ובכה. עם העיניים הכחולות שלו. מילמל מילים אחרונות בתוך כאב עטוף. בחיים שלי, נשבע לכם, לא היית עושה את זה אם באמת הייתי צלול. שיכור ומסומם, ממלמל, אני ראיתי אותו מדוקר ומדמם, בפנים ובבטן, בפנים ובבטן. גלגלתי אותו בבוץ עם כל הצלקות שקבורים איתו ואיתי.

איך התאהבתי בה, בעיניים הכחולות שלה. אני יודע שהיא הייתה אשכנזייה, משהו ממרכז אירופה. בתוך הסדינים והכריות התגלגלנו מכוסי אהבה ומחובקים ומנושקים בפנים ובבטן. הסתכלתי עליה באותו זמן ושאלתי אם היא מוכנה, והיא ענתה לי שכן.

איך הסתכלתי עליו, יוצא מהבטן שלה מכוסה דם. אני יודע שהוא שהוא זכר, אני מקווה שיהיה גבר-גבר. בין הידיים של אישתי האשכנזייה הוא מצץ חלב משדייה הרכים. תמיד נשענתי עליהם בזיונים הראשונים שלנו, אחר כך קצת נמאס לי. 

איך הסתכלתי עליו, חובש כובע ומזוקן. בברית מילה של הבן שלי, חתך לו את העורלה. הוא בקושי בכה, אולי זה אומר שיהיה גבר-גבר. רק שזה לא אומר שהוא נהנה. סאדיסיט קטן שלי, סוטה, נסיך שלי, קטן, התינוק שלנו. תמיד זה קצת כאב לי בביצים לשמוע על ברית מילה, עכשיו לא יכולתי להסתכל.

איך הוא קרא בקול פעמונים. סתם, יש לו קול מתחלף, כמו של צפרדע. תמיד צחקתי עליו, אבל הוא קרא יפה. הם בכו שם כולן, בעזרת נשים. ואני, נפטרתי מעונשו של זה, מחייך וחושב. בטוח שהוא גבר-גבר, אין, כל הבנות ירדפו אחריו. איזה גבר יש לי, נסיך קטן.

איך היא הסתכלה עלי בלילה. פירקתי אותה לחתיכות. היא לא יכלה שלא לצרוח, היינו בצימר בצפון והוא שמר על האחים שלו. איך ישבתי אחר כך עם הסיגריה בפה והאישה לידי. מתנשף ונושם, איך אני מזהם את האוויר הצח הזה בעשן הסיגריות שלי. 

איך הוא הסתכל עלי ובכה. אני חושב שהוא דימם מהכתף, ניסיתי לעצור את זה אבל לא הצלחתי. הוא כבר היה מת ממזמן. 
איך דקרתי אותו בכל הגוף רק בגלל שהייתי שיכור.
איך הוא התגלגל בבוץ.
איך קברתי אותו אחר כך בתוך האדמה.
נסיך קטן
נסיך קטן
סאדיסט קטן שלי.


תגובות