יצירות אחרונות
אֲנִי צוֹעֵד לִי חֶרֶשׁ🌹🌹🌹 (1 תגובות)
שמואל כהן /שירים -22/06/2026 09:47
עיזה פזיזה (1 תגובות)
דינה קגן /סיפורים -22/06/2026 08:34
בודדים סוחבים שנים משקעים (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -22/06/2026 06:00
קולע הסלים חלק ד - פרק אחרון (4 תגובות)
בבר 1 /סיפורים -21/06/2026 22:00
פִּרְחֵי הַגַּן שֶׁנִּקְטְפוּ (4 תגובות)
אביה /שירים -21/06/2026 17:09
כמו ילדה תמימה (12 תגובות)
מרים /שירים -21/06/2026 14:08
השקת הספר ״לדוג תקווה״ (18 תגובות)
גלי צבי-ויס /שירים -21/06/2026 11:36
הודעות והגיגים
ארוך אך מצחיק-מקווה שזו השעה ....כדי שהנשים תצחקנה והגברים יבינו למה לוקח לנו כ"כ הרבה זמן
לצאת מהשירותים
אבל
עכשיו, בגילנו המופלג, עמידה ב-"תנוחה" היא קשה מאוד, במיוחד כאשר השלפוחית מלאה, או-או-טו
מתפוצצת.
ברצועה
של התיק הלוחצת על הצוואר, הזיעה הניגרת בכל גופך וזרזיף הנוזלים בין רגליך...
הזיכרון של אמך שתתמלא בושה אם תראה אותך ככה! כי הישבן שלה מעולם לא נגע בכסא
בשירותים ציבוריים כי באמת "...את לא יודעת איזה מחלות את יכולה לתפוס
שם..." את מתמידה בעמידה.
ליד
הברזים, הכול מלא מים ואת לא יכולה להשתחרר מהתיק ולו לשנייה אחת, את לא יודעת איך
מופעל הברז עם החיישנים האוטומטיים, אז את בודקת ונוגעת עד שיצא זרם חלש של מים,
את שמה מעט סבון (אם יש...) ואת רוחצת ידיים בפוזה של הגיבן מנוטרדאם כדי שהתיק לא ייפול ישירות אל מתחת למעט המים הזורמים.
היה
לך מזל אם לא נדבקה אלייך חתיכת נייר טואלט בנעל ואת ממשיכה לסחוב אותה, או יותר
גרוע, אם לבשת חצאית, שזו נתפסה בגרביים שהעלית עליך במהירות האור וכל ישבנך אומר
לכולם "הי, אני כאן...". ברגע
זה, את רואה את הגבר שלך שנכנס ויצא משירותי הגברים, ועוד היה לו זמן להתיישב
לקרוא ספר כשחכה לך שואל בטמטום " למה זה לקח לך כ"כ הרבה זמן?"
ואת לוחשת בשפתיים קפוצות – "היה תור ארוך". זאת
הסיבה למה אנחנו הנשים הולכות בקבוצה לשירותים:- מתוך סולידריות, כדי שאחת תחזיק
את התיק והמעיל, האחרת תחזיק את הדלת, שלישית תעביר לך טישו מתחת או מעל הדלת וככה
זה הרבה יותר מהר ונח מאחר ועלינו להתרכז בעמידה ב-"תנוחה".
תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |