פוסטים

סקס ואוכל

הסיפור שאני רוצה להציג לפניכם הוא למעשה חלום שחלמתי היום בבוקר, איך יודעים שזה בוקר? מכיוון שזה כל כך טרי שאני מוכרח לכתוב אותו על דף אחרת אני אשכח, כמו כן אני אציין איזה הקשר נכתבה כל הסיטואציה הזאת ואוסיף עוד כמה דברים מעצמי.

אז ככה זה ישמע לכם ממש בנאלי הלכתי לשחק כדורסל וראיתי חבר מהמעונות של הסדטונדטים, ואני לא יודע איך התחלתי לדבר איתו על ההבדלים בין פיצה טובה לסקס, אבל אין מה לעשות לחלומות שלי אין שליטה עליהם. בחלום עצמו תיארתי לחבר איך אוכל לכשעצמו מזכיר מאוד סקס. לשניהם יש מרכיבים מאוד דומים. בשניהם צריך להתאמץ מאוד קשה כדי להשיג אותם או שאפשר ללכת לאיזה מסעדה או למכון לווי כדי להשיג את מבוקשך. בשניהם יש דחף בלתי נשלט כמו: רוצה עושה. לא חושבים פעמים ישר עושים במיוחד עם זה בוקר, סקס על הבוקר מוביל את כל הבוקר לדבר מאוד טוב, אתה קם אחר כך בן אדם  חדש מלא חיים או להפך ופה יש את זה רק בסקס, אתה קם עם גב תפוס בלי חיים שרוצה רק לישון או שאתה מקלל את הרגע הזה שאתה רוצה לעשות את זה על הבוקר.

סקס מוביל להגשמת חלום אתם מגשימים איזה חלום, אתם יודעים מה נניח התמזל מזלכם והשגתם בחורה ממש טובה מבית טוב שאתם מתאהבים בה ורוצים להקים איתה משפחה- זאת הבחורה של החיים שלכם, אבל יש בעיה היא לא רוצה שתעשו את זה עד החתונה, פה מתחילה סיטואציה לא נעימה מה תעשו עם הדחף שלא פוסק. זה כמו צום יום כיפור, אפילו יותר גרוע בצום יום כיפור אתה מבקש מחילה, פה אתה פשוט מתייסר על מר גורלך זה מאוד עצוב אפילו קשה, צריכים לדעת איך לספק גבר – גבר לא מקבל גבר לוקח בכל דרך אפשרית. וכן אני מדמה אותנו לחיות, אין מה לעשות סקס לא מגיע זה סקס לא מניע. צריכים להתמודד עם הדבר הזה סקס בשביל רוב גברים זה כמו אוכל.

תיקחו לדוגמא את זה אתה קם בבוקר מת מרעב, אתה חייב לאכול משהו והיא עומדת שם במטבח, אתה מסתכל עליה במבט חודר ומלא תאווה ותשוקה כאילו אתה מדמה אותה לאוכל ואתה רוצה לאכול אותה ואז למעשה היא אומרת לך שמע אני במחזור, קורה. אז מה שאתה עושה אתה חושר לתוכנית הרגילה שלך אתה מכין לעצמך אוכל. אתה צריך את כל המרכיבים למנת הגורמה שאתה רוצה להכין, אז ככה יש לך פטריות, יש לך שמנת, בצל ירוק, שתי ביצים, שני לחמניות בגט אחד. בבקשה השגת את מה שאתה רצית. טרחת והשגת. היה קשה? ממש לא, סיפקת את עצמך? בוודאי, עכשיו תכנס לשירותים ותמלא דוח לאחר חירבון, אבל קודם כל סיגריה כדי להוריד עד הסוף את האוכל. אתה חייב. זה הא' ב' של הג' ד'.

סקס כמו בסקס יש לך את המצע אתה חייב להכין מצע טוב ואיכותי כדי שיהיה לך נוח לתפעל את הסקס. נכון יש מצבים שאתה יוצא עם דבר נורא שזה נקע, אבל נניח לזה עכשיו. אתה חייב מזרן טוב רצוי שזה עם קפיצים, כדי שזה יבוא טוב עם תהליכי האקרובטיקה כי זה למעשה סוג של ספורט והתעמלות קרקע, קרקע. שמור על איכות הקפיצים שאחד מהם לא יפריע לך להמשיך את התחרות כי אחר כך זה סתם חבל אתה תצא משם עם שריטות שלא מהעולם הזה, וזה לא ממנה. אותו דבר עם אוכל, אתה בתור גבר צריך לקחת את האישה למסעדת יוקרה כדי שהאוכל יזרום לשניכם טוב בגרון, השולחן צריך שיהיה בגובה המתאים, כמובן אם מדובר במסעדת יוקרה סינית אתה חייב להיות ממש קטן וקומקפטי כדי לאכול את האוכל הזה. אתה חייב שיהיה לך כללי בטיחות שיא כמו כן כללי בטיחות מין. לצורך העניין קונדומים וגלולות כי אחר כך יצא פסולת לא רצויה ולך עכשיו שלם לה מזונות עד גיל 18 ושליש עד גיל 21. אתה חייב להגיד שנהנית מהאוכל מהאווירה כי אחר כך אתה לא יודע איך עבר עליה. כמו כן גם בסקס אתה חייב להגיד לה שנהנת, אבל תלוי אם אתה מזל מאזניים כמוני אז אתה נהנה רק אם היא נהנתה. אחר כך זה סתם חבל.

יאללה סיימתי את המניפסט שלי היה לי כיף, מקווה שגם לכם.

תודה וסופ"ש מעולה

תגובות