פוסטים

הלוואי


הלוואי שפרות לא סובלות אלא ממש מתענגות כשחולבים אותן וכל פעם שחולבים פרה אז טרוריסט מקבל חיבוק גדול מאמא שלו והוא מחליט שבמקום חיי טרור הוא יקדיש את עצמו למשחקי תפקידים איפה הוא ישחק אלף חצי קוסם חצי לוחם ויעלה דרגות ממש מהר.

הלוואי שבמקום מצ'טות נופלים על הראשים של ילדים אפריקאים שדיים ענקיים מלאי כל טוב כמו פנייאטות ענקיות עם המון ממתקים כמו קרובקה שזה ממתק ריבת חלב רוסי כזה שאם אוכלים אותו לא צריך בכלל לשים סוכר בתה. הלוואי וגדלים באפריקה עצי ויסוצקי.

הלוואי שהכלכלה ממש פשוטה כמו 1+1 ואז אוכל לרוץ ברחובות, לצעוק 2! ויהיה שלום עולמי ורק מכון ויצמן יישאר מחוץ להסכם כי שם הם בטח חושבים שזה 3. 

הלוואי שמישהו קורא את הפוסט הזה, זה מצחיק אותו, הוא עושה לייק, אני בודק בנוטיפיקיישן, אבל הוא לא רוצה להיראות משוגע שהוא אוהב את זה אז הוא עושה אנלייק מהר, אני רואה כלום, מתבאס, חושב על החיים כעל בור ללא תחתית, מבין שיש תחתית אבל זה כמו מעלית, כל פעם קצת נמוך יותר, עושה לעצמי לייק כדי להתעודד, עושה אנלייק כדי לא להראות בודד, ומבין שזה הייתי אני כל הזמן הזה.

הלוואי וחברה שלי תפסיק להתנפח ולעוף על עצמה ומחוץ לחלון כל פעם שאני מנסה לשייף לה את הציפורניים - אני בסך הכל מנסה להיות נחמד! והיא כל פעם עם הפרצוף OH שלה וכל מה שהיא רוצה זה סקס ולא איכפת לי שזה מה שכתוב על הקופסא!

הלוואי הייתי כוכב רוק שמנגן על גיטרת אויר וטועה באקורד אבל הקהל סולח לי כי אני נורא רגיש.

הלוואי הייתי פחות רגיש ויותר אבן.

הלוואי הייתי קשה להשגה ואז זוכה במירוץ למיליון, קונה רכב מהיר ואז כל הבחורות שאוהבות רכב מהיר ירוצו אחרי אבל אני עכשיו עוד יותר קשה להשגה כי אני ממש מהיר אז אני מוכר את הרכב וקונה גיטרה אויר וטועה באקורד אבל לא נורא הן סולחות לי כי אני רגיש.

הלוואי ולשבת מול המסך במשך שעות תורם לסתימת החור באוזון והמזגן משחרר מהאקזוסט שלו עלי כותרת שנאספים לכדי מערבולות אדומות בשלכת וכל פעם שמדליקים מזגן זוג מתאהב, טרוריסט עולה דרגה, ופרה גומרת.

תגובות

גלי צבי-ויס / הלוואי הייתי פחות רגיש ויותר אבן / 15/02/2014 08:32