יצירות אחרונות
אוהדים הורסים (1 תגובות)
jakuper /סיפורים -22/06/2026 14:08
אומללה (8 תגובות)
אריק חבי"ף /שירים -22/06/2026 13:18
מלכת חדר הכושר (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -22/06/2026 12:50
אֲנִי צוֹעֵד לִי חֶרֶשׁ🌹🌹🌹 (7 תגובות)
שמואל כהן /שירים -22/06/2026 09:47
עיזה פזיזה (4 תגובות)
דינה קגן /סיפורים -22/06/2026 08:34
בודדים סוחבים שנים משקעים (5 תגובות)
דני זכריה /שירים -22/06/2026 06:00
קולע הסלים חלק ד - פרק אחרון (6 תגובות)
בבר 1 /סיפורים -21/06/2026 22:00
פִּרְחֵי הַגַּן שֶׁנִּקְטְפוּ (5 תגובות)
אביה /שירים -21/06/2026 17:09
סיפורים
אוהדים הורסים
בבאר הקטן בפינת הרחוב, בין שולחן ביליארד מקרטע למקרר בירה שמקרר בעיקר את עצמו, ישבו אוהדי קבוצת הכדורגל "העגבניות המתריסות של פלורנטין". "נו, לאן היום?" זרק אחד, בזמן שהוא חיפש על הרצפה את הכפכף הימני. בכדורגל, כמו בחיים, תמיד צריך יעד. אחרת אתה סתם יושב, והחיים עוברים, ופתאום מוצא את עצמך בלי סיבה להרוס שום דבר. "אולי לחנות חיות בפינה?" הציע השני. "אולי למספרה של חנה?" שתיקה קלה. ואז: אברהם התיישר. "בשבוע הבא הייתי- -" ככה זה עם אוהדים - על הדקדוק הם יתווכחו שעה, אבל על מי ישחק בעמדת החלוץ הם יכולים לריב שבועיים ולצאת משוכנעים שכולם צודקים.. ורק על דבר אחד הם לא מתווכחים אף פעם - אם אין ניצחון, מישהו חייב לשלם על זה. "טוב, איך שאתה רוצה… אז, אתם יודעים מתי, אני לא רוצה לבלבל, אבל הייתי בתחנה המרכזית הישנה. שיפצו את קיוסק הפיצה, והבן ז… עדיין עובד שם." העיניים נצצו. "מעניין… אבל אולי יש עוד רעיונות?" "יאללה, מספיק חפירות," אמר אחד, "הוחלט, הולכים לשם, ואחר כך למשחק." הברמן הביט בהם בשקט, נאנח, ושלח הודעה לקבוצת הוואטסאפ השכונתית: כשדברים לא הולכים כמו שרצית, לשבור משהו תמיד עוזר, במיוחד אם מעולם לא ידעת ליצור שום דבר. תגובות
אריק חבי"ף
/
אמנם בפלורנטין, כמו הורחקה העדות
/
22/06/2026 14:35
התחברותתגובתך נשמרה |