סיפורים

סיפור אמיתי מענין

סיפור אמיתי  ומענין

 

כדי למנוע זיהוי ארשום הוא (ללא שם) היה נשוי שנים רבות + 2 ילדים מקסימים  וחי באושר בארץ ומצבו הכלכלי היה לא רע.

לאחר שילדיו גדלו החליטה אשתו שהיא נוסעת לטיול קצר לארה"ב לבקר את אחיה שגר שם, פה מתחיל הסיפור – לאחר חודש היא מתקשרת  לבעלה ומודיעה לו חד משמעית אינני חוזרת לארץ - נפתחו לה העיניים והיא אמרה חד משמעית הכל כאן הרבה יותר יפה, כל דירה בגודל 4 דירות שלנו, אני לארץ לא חוזרת ומציעה שתמכור את העסק שלנו, את האוטו והדירה ותבוא גם אתה לכאן.

בעלה קיבל את שוק חייו, מה עושים עתה האם לפרק את העסק  המצליח שלו, למכור את הדירה ואת האוטו זה כמו לפרק חיים שלמים, הוא היה כמה חודשים בסימני שאלה גדולים ובזעזוע גדול מכל המצב שנחת עליו, אך לבסוף החליט למכור ולפרק את הכל ולהצטרף לאשתו, שבהמשך התברר לו שעשה את טעות חייו.

הוא נסע לארה"ב לאשתו וחיפש משהו לעשות לפרנסתו, אך לשווא – בזמן זה היחסים של הזוג החלו להיות מעורערים עד שהחליטו להתגרש, ילדיו נשארו אצל האם עד עצם היום הזה עם ניתוק קשר עם האב  המסור והאוהב והדואג, (יש פתגם שאומר שיש אישה בונה ויש שהורסת) לדאבוננו זו האישה שהרסה.

הוא חזר ארצה ללא כלום והוא לא צעיר, כאן הוא הסתובב וחשב כיצד הוא משקם את עצמו,  למזלו הרב  באחד הימים הוא ישב בבית קפה בארץ, ושם  הוא הכיר אמריקאית נחמדה, והוא החליט לנסוע איתה לאמריקה ולחיות איתה, בגלל מצבו הדכאוני וכל המשבר שעבר, הוא נסע באופן פתאומי ואמא שלו קיבלה את זה קשה מאד מאד מהחלטתו לעזוב את הארץ באופן פתאומי וזה השפיע עליה  מאד גם בריאותית.

בסופו של דבר הוא עבר  לפני הרבה שנים להתגורר  בארה"ב וחי  באושר (ולא בדיוק בעושר) בדירה צנועה בארה"ב, אך האהבה והחיוך חזרו אליו וזה מה שחשוב בחיים.

החלטתי לכתוב על זה סיפור כי  לדעתי האישית זהו סיפור מענין ומקווה שתמצאו ענין גם אתם בסיפור  כי כל מילה שכתובה כאן אמת.

 

 

© כל הזכויות שמורות  -  ג.פ

 

תגובות