סיפורים

תודעה יוצרת מציאות - ספור בהזמנה אישית - משפט של בלרינה

תודעה יוצרת מציאות

 

 

ענני הנוצות התפזרו ויצרו כיפה לבנבנה על רקע תכלת השמיים. בריזה קלה הנידה את אדוות המים אל סף החול הרך. השתרעתי על כסא נוח ממש על שפת המים כשרגלי הרטובות משתקשקות  להן בתוך הרדידות , אצבעותיי מערבלות קלות את החול, מטביעות את שרידי הצדפים הקטנים שנשטפו מתוך החול.

 

הבטתי בשמש הנפלאה שכמעט שקעה לה לתוך הים, יצרה עגול בשילוב יפיפה של צבעי צהוב-כתום-אפרסק  על אופק המים. מפרשית בודדת שטה לה לרוחב קו החוף.

שעת בין ערביים קסומה ושקטה.

 

לגמתי כמה לגימות מים צוננים משיבי נפש, עוצמת את עיני. זה הזמן לשטיפת המוח היומית בנקטר  החיובי הנפלא שבחיים :

 

אני חשה כי אני ראויה ואהובה  ופותחת את נשמתי לקבלת כל השפע המוצע לי. מוכנה להיות מוצפת באושר, אהבה , בריאות ושפע שיספק את כל צרכיי .

 

מרגישה את התחושה הנפלאה של חופש העשייה של דברים הגורמים לי הנאה, חווה בגשמי רק את שמשמח את גופי, מענג את שכלי, מרגש את ליבי , ומחבר אותי לנשמתי בהרמוניה מלאה.

 

תחושה גדולה של שלווה מתפשטת בכל רחבי גופי וממיסה כל מתח שהוא. אני מרגישה שלווה. גופי מתמלא אנרגיה חיובית שתובילני ליעדים שלי.

אושר יוצר רעיונות. רעיונות יוצרים עושר.

אין זה משנה לאיזה כיוון נושבת הרוח. חשוב איך אני פורשת את המפרש שלי !

 

 

חריקה שקטה ומכת מפרש בחול גרמו לי לפקוח את עיניי. יקירי חנה את מפרשיתו בסמוך לכסא עליו ישבתי, ובקפיצה קלה פנה לעברי בחיבוק עוטף כשרגלינו שוקעות בעומק גאות המים והחול הלבן. כדור השמש הכתמתם  החל שוקע  לאיטו לתוך האופק , מותיר את קו המים בגוון אפרסק לוהט משהו.

 

הבריזה הקלה הפכה לרוח קרירה שסמרה את עורנו הרטוב. את מקום ענני הנוצות תפסו ערפילי ערב אפורים. כדור האפרסק הפך קו האופק לצבעוני כולו. שקיעה נהדרת. גאות המים העכירה את האדווה הלבנה בחולות ... מימי החוף הפכו אפור בהיר ובוהק. עד הבוקר הבא.

תגובות